leifeinar Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 når klokka spiller norge mot ungarn? lurer på om jeg skal dra og s kampen. men hvis den går sent på kvelden kommer jeg meg ikke hjem........da må jeg ligge i budapest og det ha jeg ikke lyst til Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tror det var klokka 18:00 ! På lørdag altså... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 det var litt sent det..... skulle vært litt tidligere Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Den går på TV3, og det er en av de kanalene jeg ikke harerger meg så jævlig over det, men men, får følge den fra nettet da! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 sitte på vg.no og trykke oppdater hvert 15 sec.... må snakke med folk og høre om det blir ordning. kan jo ikke bo i ungarn og ikke dre på kamp når norge kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå