knatten Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg bor på Frogner i Oslo, og trenger å reise ut på Fornebu et par ganger i uka. I den forbindelse hadde jeg tenkt å sykle, er det noen som vet om noen sykkelstier i den retningen? Har ikke så lyst å sykle E18... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er sykkelstier ut ja... Du må ned på den som går ved siden av E-18 ved bomringen der... Den ved havna.. bare følg den, masse skilter osv.. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Glemte denne tråden jeg, fant en fin sykkelvei tidligere i høst! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Glemte denne tråden jeg, fant en fin sykkelvei tidligere i høst! 7128267[/snapback] ja... ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Glemte denne tråden jeg, fant en fin sykkelvei tidligere i høst! 7128267[/snapback] ja... ? 7131752[/snapback] Han har ikke funnet veien tilbake ennå... Lenke til kommentar
knatten Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Puh, nå fant jeg veien hjem! Beklager sent svar. Det var bare å sykle Bygdø Allé ned til Frognerkilen, så var det en fin sykkelsti på sørsiden av E18 til Lysaker stasjon. Derfra gikk det sykkelsti videre ut på Snarøya, forbi Telenor-bygget, og ut til IT-Fornebu der jeg holder til i blandt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå