XuserX Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei jeg har bluetooth enhet på datamaskinen ser på minenetverk steder der det er en "Bluetooth-nettverkstilkobling" som er frakoblet hvordan kan jeg få min mobil telefon til å bruke bluetooth til å bruke internett jeg har på datamaskinen? Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 du bruker programmet som fulgte med bluetooth-enheten din da du kjøpte den. Slå på bluetooth på mobilen, søk etter enheter med programmet, koble til mobilen og velg dial-up elns. Fortell meg hvilken blåtann-enhet du har så blir det enklere. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har Billionton Bluetooth Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Legg inn programvaren, gå på verktøylinjen og finn der du søker etter enheter. Når du finner mobilen din dobbeltklikker du på den for å koble til. Da vil du se gule rammer rundt de tingene telefonen din støtter. Dobbeltklikk på koble til elns. Du ser det enkelt. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Legg inn programvaren, gå på verktøylinjen og finn der du søker etter enheter.Når du finner mobilen din dobbeltklikker du på den for å koble til. Da vil du se gule rammer rundt de tingene telefonen din støtter. Dobbeltklikk på koble til elns. Du ser det enkelt. 6766535[/snapback] Hei ja jeg har gjort det alerede har koblet nå mobilen til datamaskinen kan sende filer men hvordan kan jeg fikse internett? Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hvilket program bruker du da?? det som fulgte med?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå