fanoftheflyers Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 enurs: Jeg har et MSI K7t266 Pro RU Socket A hovedkort, og får ikke USB controlleren min til å fungere. Den kommer opp med et utropstegn i device manageren. Hva kan grunnen til dette være? Jeg har lastet ned den siste biosen. Temperaturen på CPU-en min ligger som regel litt under 40 grader. Er dette OK? Takk, Morten Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Har du enabla usb i bios? (jeg kunne ikke fatte hva som var galt med min usb. Til jeg tok meg en tur i bios der hele greia var koblet ut. SÅ klart etter å ha forsøkt alt annet) Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Er det usb2.0 du snakker om??Tror vi må vente på servicepack1 til WinXp(eller andre updates) før du får den til å virke. Lenke til kommentar
smurt Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 hei på dere! Har bestillt samme hovedkort. Ble i tvil om en ting. Har bestilt ddr minne med ECC. Har sjekket på MSI sin hjemmeside og ble litt i tvil om denne rammen funker på kortet. Noen som hvet? P.S. I manualen (lastet ned fra web) står det noe om Eneble USB 1.0 og 2.0 osv. Ett eller annet man måtte gjøre i bios. Har du koblet kablene riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå