ojda Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Heisann. Jeg har vært og plukket på ting jeg ikke skulle. Skulle oppgradere bios på et tekram HK, det gikk så galt. Må nå lage en "bootable floppy " for å rette opp feilen. Hvordan gjør jeg det. M.v.h. OJDA. Lenke til kommentar
_Bull_Dozer_ Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 bootabl floppy: Man tar en 1.44mb diskett i den ene hånden, og setter den inn i diskett-stasjonen. Så tar man den andre hånden og dobbelklikker på MinDatamaskin, høyreklikker på disketten, velger Formater og merker av kopier system, og fullstendig formatering. Lenke til kommentar
Yassir_6856 Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Du sliter.... trur ikkje det hjelper med nokon diskett viss flashingen av biosen gjekk gale.... Sorry, men du må kanksje bytte bios-brikken (uten at eg er heilt sikker på det) Lenke til kommentar
Silence Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Dersom BIOS flash'n er gått feil, prøv å flash på nytt. Lenke til kommentar
patric Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 sjekk manualen til hovedkortet, der vil du finne informasjon om hvordan du kan "resette" bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå