Gå til innhold

interaktive knapper som ikke virker, og null video

Anbefalte innlegg

Nå har den syke, syke, utspekulerte PC`en min grublet frem et nytt problem for meg. De interaktive knappene har plutselig sluttet å virke. Tenkte f.eks å legge til en smilie for å virkelig å fremheve min vrede, men den gang ei. Å klikke for å legge til funker ikke. Det samme er det når jeg skal inn på nettbanken f.eks. Jeg klikker "LOGG IN", men nothing......! Og når jeg får lyst til å se bestemødre som faller på glattisen, og katter som blir med takvifta rundt en par ganger lar ikke PC`en meg få lov til det. Da blir det bare en finger som sier meg: click to activate and use this control.

Finnes det noe diagnoseverktøy jeg kan bruke, eller noe annet lurt? Jeg har en effektiv problemløser liggende i skapet. Den har to løp ved siden av hverandre, smeller noe fryktelig innendørs, og kan lage riper i salongbordet hvis vindretningen er uheldig!

Ønsker primert å få tips om små enkle, fortrinnsvis gratis, programmer, da den alternative måten framprovoserer konevrede og deretter sengenekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ønsker primert å få tips om små enkle, fortrinnsvis gratis, programmer, da den alternative måten framprovoserer konevrede og deretter sengenekt.

6766109[/snapback]

Vel det får vi prøve å unngå ;)

Hvilken nettleser bruker du? Ser ut for at det er enten en activeX controll eller java som fusker.

Lenke til kommentar

Bruker explorer 7 sp2.

Problemet nå er at jeg selv utførte register cleaning i går, så nå får jeg bare beskjed om at Et problem forhindrer windows i å kontrollere den nøyaktige lisensen på denne datamaskinen" feilkode 0x80090019

deretter logger maskinen seg bare av igjen. :wallbash::hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...