Sila27 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nå har den syke, syke, utspekulerte PC`en min grublet frem et nytt problem for meg. De interaktive knappene har plutselig sluttet å virke. Tenkte f.eks å legge til en smilie for å virkelig å fremheve min vrede, men den gang ei. Å klikke for å legge til funker ikke. Det samme er det når jeg skal inn på nettbanken f.eks. Jeg klikker "LOGG IN", men nothing......! Og når jeg får lyst til å se bestemødre som faller på glattisen, og katter som blir med takvifta rundt en par ganger lar ikke PC`en meg få lov til det. Da blir det bare en finger som sier meg: click to activate and use this control. Finnes det noe diagnoseverktøy jeg kan bruke, eller noe annet lurt? Jeg har en effektiv problemløser liggende i skapet. Den har to løp ved siden av hverandre, smeller noe fryktelig innendørs, og kan lage riper i salongbordet hvis vindretningen er uheldig! Ønsker primert å få tips om små enkle, fortrinnsvis gratis, programmer, da den alternative måten framprovoserer konevrede og deretter sengenekt. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ønsker primert å få tips om små enkle, fortrinnsvis gratis, programmer, da den alternative måten framprovoserer konevrede og deretter sengenekt. 6766109[/snapback] Vel det får vi prøve å unngå Hvilken nettleser bruker du? Ser ut for at det er enten en activeX controll eller java som fusker. Lenke til kommentar
Sila27 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Bruker explorer 7 sp2. Problemet nå er at jeg selv utførte register cleaning i går, så nå får jeg bare beskjed om at Et problem forhindrer windows i å kontrollere den nøyaktige lisensen på denne datamaskinen" feilkode 0x80090019 deretter logger maskinen seg bare av igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå