mountainbike Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei, noen som har erfaringer med denne typen? Trykk her for mer info Takker på forhånd for svar Endret 29. august 2006 av mountainbike Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) har desverre ikke noe erfaringe med en sånn, men den så veldig stilig ut finnes det forresten noen sånne som man får registrert som lett mc? edit: eller, fines det noen sånne som er billige, kan ragistreres som moped og har vannkjøling?? Endret 31. august 2006 av pappman Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kjenner en som hadde en sånn en og de er morsomme de, men han solgte den for den var for liten for han. Har sjøl en moped med akkurat samme motor som det er i den og den er skamdau i bakkene, går heller ikke så bra på sletta. Så jeg satte inn en slik 110cc og det anbefaler jeg deg også hvis du vil trimme litt Den motoren er virkelig værdt pengene, (3700kr for 110cc, 3900kr for 125cc, pluss porto på 200kr), enårmt bånndrag, drar som faen i bakkene og er sinnsykt sterk + bøøøss lyd btw, jeg har sånn her moppe:Link, bare andre farger Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 er det hvite skilt på den?? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 er det hvite skilt på den?? 6777252[/snapback] Var det min du tenkte på? Ja jeg har det ja Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ok, det var det jeg lurte på ja men hvis noen gidder, å finne sider hvor man kan kjøpe monkeybikes og andre småe og billige sykler som har hvite skilt, hadde vært bra det Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hos Monkeybike.co.uk er det mye bra snacks til monkeybike, de har også mange forskjellige typer, et lite minus er at de holder til i England Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hos Monkeybike.co.uk er det mye bra snacks til monkeybike, de har også mange forskjellige typer, et lite minus er at de holder til i England 6781998[/snapback] for meg er det ikke noe problem at de holder til i england, da blir det jo bare billigere edit: off road monkeybike Price: £765.00 (Including: VAT at 17.5%) omg, billig ca 8000 kr pluss frakt, får håpe den kan ha hvite skilt i norge Endret 1. september 2006 av pappman Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hos Monkeybike.co.uk er det mye bra snacks til monkeybike, de har også mange forskjellige typer, et lite minus er at de holder til i England 6781998[/snapback] for meg er det ikke noe problem at de holder til i england, da blir det jo bare billigere edit: off road monkeybike Price: £765.00 (Including: VAT at 17.5%) omg, billig ca 8000 kr pluss frakt, får håpe den kan ha hvite skilt i norge 6782390[/snapback] Ehm, ikke glem tollavgift og engangsavgift (som hvertfall på lett MC er over 9000 kr). Blir hvertfall du som får ansvaret for papirarbeidet for å gjøre den lovlig i Norge. Den må sikkert også plomberes ned før den blir godkjent på Biltilsynet (som også skal ha penger for å godkjenne den). Ville regna nærmere 20 000 kr for å få den sykkelen inn i landet med hvite skilter. Bedre å kjøpe ny hos importør eller en forhandler i Norge. Sparer deg for masse bry og problemer. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hos Monkeybike.co.uk er det mye bra snacks til monkeybike, de har også mange forskjellige typer, et lite minus er at de holder til i England 6781998[/snapback] for meg er det ikke noe problem at de holder til i england, da blir det jo bare billigere edit: off road monkeybike Price: £765.00 (Including: VAT at 17.5%) omg, billig ca 8000 kr pluss frakt, får håpe den kan ha hvite skilt i norge 6782390[/snapback] Ehm, ikke glem tollavgift og engangsavgift (som hvertfall på lett MC er over 9000 kr). Blir hvertfall du som får ansvaret for papirarbeidet for å gjøre den lovlig i Norge. Den må sikkert også plomberes ned før den blir godkjent på Biltilsynet (som også skal ha penger for å godkjenne den). Ville regna nærmere 20 000 kr for å få den sykkelen inn i landet med hvite skilter. Bedre å kjøpe ny hos importør eller en forhandler i Norge. Sparer deg for masse bry og problemer. 6782964[/snapback] men det er faktisk 0kr toll, 0kr moms, og 0kr avgifter på svalbard, å i tilleg er det fritak for moped lappen der, så jeg skulle gjerne hatt den dit å kjøre på når jeg er der oppe, men kvite skilt må den selbfølgelig ha for at jeg skal kunne kjøre lovlig. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hos Monkeybike.co.uk er det mye bra snacks til monkeybike, de har også mange forskjellige typer, et lite minus er at de holder til i England 6781998[/snapback] for meg er det ikke noe problem at de holder til i england, da blir det jo bare billigere edit: off road monkeybike Price: £765.00 (Including: VAT at 17.5%) omg, billig ca 8000 kr pluss frakt, får håpe den kan ha hvite skilt i norge 6782390[/snapback] Ehm, ikke glem tollavgift og engangsavgift (som hvertfall på lett MC er over 9000 kr). Blir hvertfall du som får ansvaret for papirarbeidet for å gjøre den lovlig i Norge. Den må sikkert også plomberes ned før den blir godkjent på Biltilsynet (som også skal ha penger for å godkjenne den). Ville regna nærmere 20 000 kr for å få den sykkelen inn i landet med hvite skilter. Bedre å kjøpe ny hos importør eller en forhandler i Norge. Sparer deg for masse bry og problemer. 6782964[/snapback] men det er faktisk 0kr toll, 0kr moms, og 0kr avgifter på svalbard, å i tilleg er det fritak for moped lappen der, så jeg skulle gjerne hatt den dit å kjøre på når jeg er der oppe, men kvite skilt må den selbfølgelig ha for at jeg skal kunne kjøre lovlig. 6783050[/snapback] Oi, det visste jeg ikke. Er det ganske fritt frem oppå der da? Lenke til kommentar
mountainbike Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Takker for alle svar har jævli lyst på en sånn en. jeg er ikke så høy at det gjør noe heller så om den er liten spiller ingen rolle Vi små har noen fordeler vi oxo Endret 1. september 2006 av mountainbike Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hos Monkeybike.co.uk er det mye bra snacks til monkeybike, de har også mange forskjellige typer, et lite minus er at de holder til i England 6781998[/snapback] for meg er det ikke noe problem at de holder til i england, da blir det jo bare billigere edit: off road monkeybike Price: £765.00 (Including: VAT at 17.5%) omg, billig ca 8000 kr pluss frakt, får håpe den kan ha hvite skilt i norge 6782390[/snapback] Ehm, ikke glem tollavgift og engangsavgift (som hvertfall på lett MC er over 9000 kr). Blir hvertfall du som får ansvaret for papirarbeidet for å gjøre den lovlig i Norge. Den må sikkert også plomberes ned før den blir godkjent på Biltilsynet (som også skal ha penger for å godkjenne den). Ville regna nærmere 20 000 kr for å få den sykkelen inn i landet med hvite skilter. Bedre å kjøpe ny hos importør eller en forhandler i Norge. Sparer deg for masse bry og problemer. 6782964[/snapback] men det er faktisk 0kr toll, 0kr moms, og 0kr avgifter på svalbard, å i tilleg er det fritak for moped lappen der, så jeg skulle gjerne hatt den dit å kjøre på når jeg er der oppe, men kvite skilt må den selbfølgelig ha for at jeg skal kunne kjøre lovlig. 6783050[/snapback] Oi, det visste jeg ikke. Er det ganske fritt frem oppå der da? 6784035[/snapback] nja, moms og avgifter er det ikke, men det er noe som heter barmarksloven der, dvs at man ikke får kjøre på yttersia vei når det ikke e sne der. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) 6000kr for en monkeybike på motormoro?!!?? Hvor mye kommer reg. på? Og hvilket merke er dette? -Funnet svar! : LIFAN. Ser det på dette bildet: http://www.motormoro.com/save/produkter/15...EY50-A1-800.jpg Kommet mange kopier av den nå. Orginalen er fra Honda. (intr 1969) De har laget mange forskjellige typer. Dax, racing-aktige, trial. Monkey og Gorilla. Veldig tøffe! Selv har jeg ønsket meg en monkeybike i et par år nå... Eller en Suzuki PV, men en 4takter frister mer... Har ikke funnet noen til en brukte til en ok pris. Disse har/har hatt Jincheng Monkeybike: Tranbymotor 15900kr MC Oslo ..tror det var nede på 13900kr.. crash'n burn (crash.no) i Drammen selger Honda ZB50. Monkeybike med racing-utseende. Til ca 10k.. Ureg. http://crash.alphadesign.no/Database/detai...odukter.oid=733 Veldig lite info på wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Dax bilder av monkeybikes http://www.monkeytuners.com/portal/ Trådstarter spør. "Bra eller dårlig?". Har aldri hørt om "Lifan". De mindre kinesiske produsentene er vel litt tvilsomme. Kjenner til ShineRay. Det er bra. UK importør av Lifan: http://www.monkeybikeworkshop.com/europe_exports.htm Har sett en Jincheng monkey og det så ut som den var av like god kvalitet som f.eks en japansk sykkel hvis ikke bedre. Men, ledningsnettet er dårlig: http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=70355 En bruker på mopedportalens monkeybike: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...e=post&id=35234 Endret 4. september 2006 av JAPCU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå