frisyre Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei. Alle har sikkert vært på Microsofts side, www.live.com. Det jeg lurte på er hvordan de får til så jeg kan flytte elementer (feks været, nyheter) dit jeg vil i designet? Er dette komplisert å lage? Kan det gjøres i PHP? Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Og AJAX er short for Javascript satt i litt større system. Det nye Web 2.0. Selv om versonsnummeret 2.0 i dette tilfellet er helt bak mål, ettersom det på ingen måter følges noen form for normer av versjonsnummer. En ny versjon skal jo implementere ny funksjonalitet. Men JavaScript er ikke nytt. Ettersom live.com lages av adskillige utviklere hos Microsoft, sannsynligvis med en del erfaring bak seg, tror jeg det kan kreve litt mer arbeid enn det virker som ved første øyekast. En annen side netvibes.com (en slags feedreader/modulbasert nettside) fikk nylig en betydelig investering pålydende 15 millioner dollar for å videreutvikle sin side. EDIT: Leif Endret 30. august 2006 av XmasB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå