Nema Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei som emne sier har jeg problem med nv4 skjermkort driver. Detter probleme oppstår når jeg spiller visse spill: World of warcraft, counter strike og warcraft III frozen throne. Kan først prøve å beskrive hva som skjer. Når jeg spiller Feks WoW så fryser bilde seg, lyd og alt. det er som spille går men ikke kommer opp på skjermen min. Noen ganger så Blinker skjermen min når detter skjer så fryser den seg igjen så går det bra igjen. noen ganger "fryser" den seg helt å da kommer det opp en error. Nv4 skjermdriver har oppdaget en feil å må avsluttes. Detter er forferdelig irriterendes og jeg får ikke den gleden av spille som før. Jeg har prøvd noen små ting selv men har ikke gått som håpet. Jeg har Unistalert skjermdrivern min å instaler nett framwork v1.1 og en ny skjermdriver som passer til korte. Jeg har skjekka pc'n for evt brann skader (my støv etc) men alt ser helt bra ut. ingen ting av disse ser ut til å funke. Håper på litt hjelp=) http://img218.imageshack.us/my.php?image=motherboardxd5.png Endret 29. august 2006 av Nema Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei! Forsøk andre skjermkortdrivere og eventuellt legg inn DirectX på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå