Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken nytte har vi "vanlige" forumbrukere av denne tråden da?

Hva er forumet på HW.no til for da? Er det om å gjøre at forumet blir overlesset med uvesetlig informasjon. For 2-3 år siden var det utrolig interesangt å følge forumet, for da kunne man faktisk lære noe. Nå svarer jo ikke følk på seriøse dataproblemer, fordi posten drukner i svadaproduksjon fra fjortiser.

Spam pr mail er et stor problem, det samme er det her blitt. Mange flinke/seriøse folk gidder ikke å følge forumet lenger jo.

Har ingen ting i mot Firstmile, men tråden er jo kun til teknisk info/problemer til Firstmile kunder.

Hilsen @c-Cobr@

Lenke til kommentar
Ac-Cobera : Hva med å bare overse denne threaden? Er det ditt problem om serveren til Hw.no skulle bli fullstappet av FM saker?

Må da vel finnes andre mere, vettuge ting å klage på enn det?

Eller er det et rop om oppmerksomhet?

Bullocks!

Helt enig!

Jeg tror denne tråden er nyttig i mange sammenhenger. Blandt annet inneholder den masse teknisk info som mange har nytte av.

Skjønner ikke hvorfor Ac-Cobera ikke kan ignorere tråder han ikke int. seg for sånn som vi andre gjør... Er vel heller en typisk sutreknut!

Og vil han på død og liv klage på tråden så ta det med moderatorene i stedet for å forsøple tråden med klagingen sin.

Lenke til kommentar

Til alle Brårud boere!

Snakket med FM i går, da hadde de tydeligvis fått noen form for svar fra Telenor...

De hadde ikke fått endelig dato, men det kan vel ikke drøye så lenge, da det virket som om linjene var på plass, manglet bare noen "små ting" :yes:

\\Sp33D

aka bredbandslaus "bonde" fra brårud

Lenke til kommentar

Abit,

Jeg snakket med line...

ReVoX:

De leverer jo adsl til mange da!

Les litt så ser du at det funer fett i oslo, samtidig som de snart er ferdig med utbyggingen i Nes.....

Om det ikke blir vdsl 10Mb(eller 12,5/6 eller hva er nå) så betyr ikke det at de ikke har fått til noe.....

\\Sp33D

Lenke til kommentar
Gått snart et halvt år siden de begynnte å reklamere. De har enda ikke fått til noe.

Sannsynligheten for at det blir noe i det heletatt er ekstremt liten, Og noen 10mbit tviler jeg ihvertfall på.

Ihvertfall til 1500,-

Bra du vet hva du snakker om.

Lenke til kommentar

ReVoX!

Er det mange andre som står i kø for å etablere bredbånd i mer eller mindre "grisgrendte" strøk?

Jeg synes kanskje man skal sette pris på tiltaket til Firstmile og respektere det de forsøker å få til.

Firtmile har bl.a. sørget for at Telenor også har våknet og sett at de kan tjene penger selv i mindre tettbygde områder. Nå etter at Firstmile har vist interesse for å bygge ut har det gått opp for Telenor at de kanskje må være litt aktive de også.

Ikke klag over dårlig fremdrift, det er ikke spesielt lett å ha med enkelte gigantiske Teleleverandører i Norge å gjøre!!!!

Firstmile stå på!!!

:-)

BTW! De startet opp i september 2002 :p

Endret av Jack OAT
Lenke til kommentar

Ikke klag over dårlig fremdrift, det er ikke spesielt lett å ha med enkelte gigantiske Teleleverandører i Norge å gjøre!!!!

Firstmile stå på!!!

Enig her. Er frustrerende å vente i månedsvis på linja, men folka hos FM kan ikke lastes for det. Tror nok de er minst like frustrert over telenor som oss.

Lenke til kommentar
ReVoX!

Er det mange andre som står i kø for å etablere bredbånd i mer eller mindre "grisgrendte" strøk?

Jeg synes kanskje man skal sette pris på tiltaket til Firstmile og respektere det de forsøker å få til.

Firtmile har bl.a. sørget for at Telenor også har våknet og sett at de kan tjene penger selv i mindre tettbygde områder. Nå etter at Firstmile har vist interesse for å bygge ut har det gått opp for Telenor at de kanskje må være litt aktive de også.

Firstmile stå på!!!

BTW! De startet opp i september 2002 :p

Som om jeg skulle sakt det selv Jack OAT! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...