enurilbyd Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er hastigheten jæ***g dårlig i Fenstad nå ? Eller har jeg gjort noen "artige" innstillinger med lokal-nettverket mitt (som forøvrig ikke vil virke) ?? Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Vil bare legge til at jeg har kjørt Firstmile en liten kort stund nå og de har upåklagelig fart når ting funker. De fortjener en smile fra meg for dette Desverre er det et lite skår i gleden. Utfors sperrer noe UDP, så skal jeg spille Enemy territory på servere som ligger utenfor norden så disconnecter jeg hvert 4 minutt fordi jeg ikke gir trace svar (som ET bruker) om serveren har lag protection satt på on. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 De er vel ikke helt oppe i fenstad, men dere har i det minste fast forbindelse, i motsetning til oss brårud boere som fortsatt ikke har noe dato!! /me stirrer på zyxel routern min sukk Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg føler med deg the_real_Sp33D... Jeg sitter på Skogbygda sentralen og har samme problem. Snakket med FM i dag og nå skal Oppaker være oppe går også. Fjellfoten er visst så godt som klar den også. Nå mangler bare Brårud og Skogbygda. Vi får holde ut, burde ikke drøye så lenge til disse også er oppe nå. Lykke til! Lenke til kommentar
Leistad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Venter på Firstmile i Skogbygda, men det skjer ingen ting. Hvem ringte i går og lurte på om jeg ville ha bredbånd, jo Telenor. Her er det ugler i mossen !! Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 venter veldig på firstmile her på Fjellfoten(søberg) også, og jeg aner ugler i mosen siden jeg også ble oppringt fra telenor for et par uker siden. Telenor skal bygge ut den 30.03.04. Hvor mange forsinkelser i forhold til oppgitte datoer vi har hatt har jeg mistet tellinga på. Siste dato var onsdag den 28.01.04, men er det lys i DSL lampa? Neida neida!! Desverre (eller kanskje heldigvis) så vet jeg at det ikke er Firstmile sin "skyld" men Telenor Networks sin utrolige sendrektighet som er problemet. Men til dere i Firstmile: Bli bedre til og informere oss, også negative nyheter er bedre enn ingen nyheter. Send det på mail, eller legg ut info på sidene deres. Please! Bomelby Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Fikk en mail ifra Firstmile på fredag, med beskjed om ca.en time nedetid p.g.a. vedlikehold. (Fenstad) Men det ble borte seint fredag kveld,og det er fortsatt borte,har ingen IP på WAN i xDSL-modemet,men alle de lampene som skal lyse, de lyser ????? Det er nå Lørdag kl. 1045 Endret 31. januar 2004 av enurilbyd Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjære Firstmile, når dere leser dette ber jeg dere pent om å være så snille å holde informasjonen til kundene på et høynivå slik at dere kan unngå pepper slik som mange andre leverandører har fått. Jeg er selv nå blitt en glad og fornøyd (vel omtrent da, men jeg er ikke lett å få helt fornøyd) Firstmile bruker sammen med min kjære, og vi vil så veldig gjerne at VÅR ISP ikke faller i fellen som så mange andre gjør. Takk for at dere hører på oss og umiddelbart starter med å endre rutiner for informasjon. Hawkie Lenke til kommentar
tatus Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Fortsatt nede i Fenstad.. Noen som vet når vi er på nett igjen..?? Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 F**N !!! Bra vi ikke skal betale noe for dette før hastigheten er oppe på det vi skal ha. Nå er jo hastigheten 0. Veldig billig..... Lenke til kommentar
Tarantella Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hmmm....... Må si jeg er ganske forundret (for ikke å si frustrert) da FIRSTMILE velger å kjøre vedlikehold så sent på en Fredag kveld noe som for de aller fleste er starten på helg.. Og det er vel da den meste surfinga på internett foregår. Ville det ikke vert smartere å lagdt vedlikehold til eks. Mandag morgen eller...... Merker meg oxo at det er gjentatte ganger nevnt at vi ikke betaler noe.... men har jeg bestilt en tjeneste så betyr det at det er den jeg ønsker å få. Betaler da gjerne . Mvh Tarantella Endret 31. januar 2004 av Tarantella Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nei,denne helga skal vi iallefall ikke betale noe !! Noen i Fenstad som vet noe ?? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 det er vel bare å leve med da vel... så lenge hastigheten ligger på rundt 400-500 og vi ikke betaler, er det vel samma f. bor selv på vormsund <offtopic> the real speed, du går vel ikke på nes vgs du??? </offtopic> Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har dere fått tilbake linja i Fenstad eller? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Snakket med Firstmile nå, de venter på alt fra telenor (linjer til neskollen) men han hadde hørt midten av februar (gjelder brårud) men det er jo ingen garanti... Får håpe at det kommer noe snart da, er jo ikke mange igjen [Offtopic] Nope, går ikke på Nes men har gjordt, i ehhh 98/99 eller noe sånt, elektro grunnkors og vk1 elektronikk Nå jobber jeg [/Offtopic] Lenke til kommentar
zr4th Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Linja er oppe hos meg nå, og overaskende nok viser routern Link Status: Up Transfer Rate: 2312 kbps fikk rundt 1600 kbps på testen hos itavisen. Dette er selvfølgelig bra, men kan ikke la være å irritere meg over mangelen på informasjon rundt nedetiden. For ikke å snakke om kundeservice, som ikke tar telefonen. Uansett: Takk firstmile, håper dere får ordnet så vi får det vi skal ha, for jeg betaler IKKE for 2304kbps når jeg kun har fått 1600kbps Vennlig hilsen Anders Endret 2. februar 2004 av zr4th Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg fikk også ca. 1600kbps. Men det var kortvarig,er nå nede på ca.420kbps igjen. Så da er det vel fortsatt gratis........ Stå på Firstmile !! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 har du så mye, kjøsveen? jøss, ifølge oddgeir skulle du ikke ha mer enn 512/384 nå... Lenke til kommentar
zr4th Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 System up Time: 4:19:03 WAN Port Statistics: Link Status: Up Transfer Rate: 2312 kbps Lenke til kommentar
tatus Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 69kbps ned, 182kbps opp. (digi.no) Flere med treg forbindelse i Fenstad..?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå