Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Ikke større hemlighet enn att Firstmile har kommet med tilbakemeldinger som lovet. Instalasjonsdato får alle som har bestilt beskjed om, når dette er klarlagt.. Men jeg tror vi må smøre oss med tålmodighet, men normalt vil det ta ca. 2 mnd før alt er på plass. Telenor osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Vi takker for interessen samt rask respons, bestillingene deres som nå er

oppe i 26 stk. Firstmile setter nå igang utbygging og vi estimerer sentralen

ferdigstilt innen 6 uker, som vil si at de første kundene kan regne med å

være online i løpet 7-8 uker fra nå. Vi vil uansett holde dere løpende

orientert om status

 

Ikke dårlig, dette kom til meg på mail i natt. Så om ikke altfor lang tid er vi på nett. :woot:

Lenke til kommentar

enurilbyd!

Regner med at du også har fått info fra Firstmile?

 

NortonCrane er bare litt "proaktiv". Du får ikke info uten å jobbe litt for det. Det holder ikke å legg inn innlegg her om fremdriften på din spesifikke sentral. Tenk deg selv antallet sentraler :-)

 

Tatt i betraktning at de ikke kan omtale spesifikke sentraler, pga nasjonal sikkerhet, innebærer dette at hver enkelt bruker på dette forumet vil måtte få sitt eget svar.

 

Ergo, liten tid til å jobbe konkret med å skaffe oss bredbånd.

 

(Personlig vil jeg heller ha bredbånd, enn beskjed om at de ikke har tid til å jobbe med dette grunnet mye arbeid med tilbakemeldinger....uten nyheter)

 

 

 

Til Firstmile!

Dere gjør en kjempejobb....TAKK

Lenke til kommentar

enurilbyd!

Regner med at du også har fått info fra Firstmile?

 

NortonCrane er bare litt "proaktiv". Du får ikke info uten å jobbe litt for det. Det holder ikke å legg inn innlegg her om fremdriften på din spesifikke sentral. Tenk deg selv antallet sentraler :-)

 

Tatt i betraktning at de ikke kan omtale spesifikke sentraler, pga nasjonal sikkerhet, innebærer dette at hver enkelt bruker på dette forumet vil måtte få sitt eget svar.

 

Ergo, liten tid til å jobbe konkret med å skaffe oss bredbånd.

 

(Personlig vil jeg heller ha bredbånd, enn beskjed om at de ikke har tid til å jobbe med dette grunnet mye arbeid med tilbakemeldinger....uten nyheter)

 

 

 

Til Firstmile!

Dere gjør en kjempejobb....TAKK :woot:

Lenke til kommentar

Bare lurte på hvordan det gikk med planlegginga av Maura sentralen jeg, eventuelt når det blir satt ingang utbyggin? er nå 40 intreserte og jeg vil tru at de fleste hopper på det første og beste faste oppkoblinga som kommer oppi her, og nå ser det ut som Bluecom vinner. dem har i hvertfall planlagt utbygging i Oktober.

Lenke til kommentar
Hva skjer her da? Plutselig kan jeg få fra Firstmile over natta, men når jeg klikker på bestillingsskjema får jeg ikke valgt hastighet og dermed ikke registrert bestillingen. Er det en eller annen bug på sidene eller?

 

Jeg tipper att det ikke finnes info om telefonnr. ditt i kapaks (Info databasen til Telenor) Dermed kan ikke linjelengden din fastsettes og heller ikke xDSL hastigheten din.

 

Kontakt Firstmile pr. mail og oppgi tlf.nummer. Slik att linjelengde til sentral kan beregnes manelt.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Vi takker for interessen samt rask respons, bestillingene deres som nå er

oppe i 26 stk. Firstmile setter nå igang utbygging og vi estimerer sentralen

ferdigstilt innen 6 uker, som vil si at de første kundene kan regne med å

være online i løpet 7-8 uker fra nå. Vi vil uansett holde dere løpende

orientert om status

 

Ikke dårlig, dette kom til meg på mail i natt. Så om ikke altfor lang tid er vi på nett. :woot:

 

Hallo.. gjelder dette også Fenstad sentralen eller er dette en annen?

 

Er det noen som vet hvor mange bestillinger det ligger inne på Fenstad sentralen? Som nevnt tidligere.. jeg tilhører Skogbygda sentralen og er avhengig av godt resultat på disse sentralene..

Lenke til kommentar
Hva skjer her da? Plutselig kan jeg få fra Firstmile over natta, men når jeg klikker på bestillingsskjema får jeg ikke valgt hastighet og dermed ikke registrert bestillingen. Er det en eller annen bug på sidene eller?

 

Jeg tipper att det ikke finnes info om telefonnr. ditt i kapaks (Info databasen til Telenor) Dermed kan ikke linjelengden din fastsettes og heller ikke xDSL hastigheten din.

 

Kontakt Firstmile pr. mail og oppgi tlf.nummer. Slik att linjelengde til sentral kan beregnes manelt.

 

Nå er det veldig lenge siden jeg registrerte meg første gang. Jeg har sjekket jevnlig og det har alltid kommet opp hvilken hastighet som er tilgjengelig for meg. Så det virker noe rart om dette plutselig skulle ha falt ut.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Vi takker for interessen samt rask respons, bestillingene deres som nå er

oppe i 26 stk. Firstmile setter nå igang utbygging og vi estimerer sentralen

ferdigstilt innen 6 uker, som vil si at de første kundene kan regne med å

være online i løpet 7-8 uker fra nå. Vi vil uansett holde dere løpende

orientert om status

 

Ikke dårlig, dette kom til meg på mail i natt. Så om ikke altfor lang tid er vi på nett. :woot:

 

Hallo.. gjelder dette også Fenstad sentralen eller er dette en annen?

 

Er det noen som vet hvor mange bestillinger det ligger inne på Fenstad sentralen? Som nevnt tidligere.. jeg tilhører Skogbygda sentralen og er avhengig av godt resultat på disse sentralene..

 

Dette er Fenstadsentralen som har enda flere bestillinger nå! :lol:

Lenke til kommentar
Hva skjer her da? Plutselig kan jeg få fra Firstmile over natta, men når jeg klikker på bestillingsskjema får jeg ikke valgt hastighet og dermed ikke registrert bestillingen. Er det en eller annen bug på sidene eller?

 

Jeg tipper att det ikke finnes info om telefonnr. ditt i kapaks (Info databasen til Telenor) Dermed kan ikke linjelengden din fastsettes og heller ikke xDSL hastigheten din.

 

Kontakt Firstmile pr. mail og oppgi tlf.nummer. Slik att linjelengde til sentral kan beregnes manelt.

 

Det var nok bare en midlertidig feil i systemene til Firstmile for nå fungerer det. Bestilling er sendt!!!! Yoho, nå er det ut av steinalderen igjen.

Lenke til kommentar

Nå har jeg opplevd første lengre brudd på tilkobling. linjen datt ned i 15 tiden idag og er enda ikke oppe :( firstmile sa jeg hadde link og at alt så ok ut fra dem. Også hørte jeg ikke noe mer, de gikk sikkert hjem for da var klokken 17:15. Kjipe greier. Får se om det skjer noe mer i morgen. Ellers har linja fungert utmerket. Får se hvor fort de klarer fikse dette nå da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...