bomelby Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det hjelper å mase,eller minne dem på oss, for nå kan jeg bestille. Det kunne jeg ikke i går! Jippi! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei Firstmile.. ser dere har åpnet for bestilling på Fenstad og Fjellfoten sentralen, kan dere åpne opp for bestilling for Skogbygda sentralen også? Denne sentralen ligger i samme område og fikk status Sentral Godgjent 10/1-03 samtidig som de andre 2 sentralene. Jeg og noen andre her har lagt betydelig arbeid i å få denne sentralen utbygd og har omtrent samme interesse tall som de nevnte sentralene. Jeg tror dere selv også har tenkt å bygge ut denne sentralen sammen med de to andre. Alle disse tre sentralene er understøttet av Årnes sentralen!! Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det har stått sånn sentral innvilget 12.januar på mange sentraler nå, men Firstmile jobber jo på sitt beste da! Selv om mange er litt sure på dem så har jeg større tro på at de bygger ut sentralen min før noen andre. Men hvor langt har de egentlig kommet i runde2? Noen som vet det? Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 De bygger ut der hvor det er mest interesse (aktiv) + att de selvfølgelig tar hensyn til sitt eget veikart for stamnett. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er sikkert riktig som Bionicman skriver at det står sentral innvilget 12 januar på mange sentraler.. men den sentralen jeg snakker om ligger mellom de to sentralene som ble ble åpnet for bestilling i dag. I tillegg har de allerede bygd ut Neskollen og holder på med Tomteråsen som ligger i samme kommune. Med andre ord.. Firstmile holder på kraftig i denne kommunen om dagen og hvis de nå også tar med Skogbygda sentralen vil de gjøre seg ferdig i Nes kommune.. Denne setralen er jo også "godkjent" for utbygging. Derfor regner jeg med at også denne skal tas nå.. Hvis de dropper den nå.. ja da tør jeg ikke tenke på hvor lang tid det tar før de kommer tilbake. Som NortonCrane her nevner tar de også hensyn til sitt eget veikart for stamnett og da vil det også være naturlig og ta med denne sentralen i og med at den ligger mellom de to andre og er understøttet samme sentral som de to andre. Så fort det er åpnet vet jeg at jeg har mye over 20 bestillinger på få dager. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hva med skogmo på jessheim a? Jeg sitter her med 56k Lenke til kommentar
Tarantella Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 :o Nå har jeg sitti å venta og venta og venta enda litt til uten å si et pip men ENDELIG kan jeg hoppe opp av stolen å skrike ut YEAH!!!!!! FIRSTMILE velkommen til verdens navle FENSTAD. Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Husk att vi fremdeles er avhengig av 20 stk. reelle bestillinger på Fenstad. For å få sentralen vår utbygd betyr dette att alle må stå-på med å si i fra til venner og bekjente, slik att vi raskest mulig kommer opp i dette antallet. 8) Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 veit... kanskje vært en ide å hengt opp lapper på jokern og texaco, slik som noen gjorde forrige gang, når det var intesserte som mangla, problemet kan vel være at det er gratis å være intresert vi får bare melde på naboa og håpe firstmile ringer oss først... har vi kommet opp i noen flere bestillinger? Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Vi mangler halvparten. Men så har ikke alle som skreiv seg på interesselista fått beskjed enda heller. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 dette er seriøst, det bare tar litt tid før det skjer noe. her er et par testresultater, de ligger på dette døgnet rundt, har bare opplevd at linja har gått ned et par ganger, men det var helt i starten, har hatt denne oppkoblingen i noen mndr nå. vdsl 5000/5000 ----------------------------- TPTEST testresultat: TCP Sending:4.09Mbit/s TCP Mottagning:4.35Mbit/s UDP Sending:4.51Mbit/s UDP Mottagning:5.57Mbit/s ----------------------------- ITAvisen.no Speedometer test Nedlastingshastighet: 5279 kbit/s. Nedlastingshastighet: 5315 kbit/s. Nedlastingshastighet: 5207 kbit/s. Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei Firstmile.. ser dere har åpnet for bestilling på Fenstad og Fjellfoten sentralen, kan dere åpne opp for bestilling for Skogbygda sentralen også? Denne sentralen ligger i samme område og fikk status Sentral Godgjent 10/1-03 samtidig som de andre 2 sentralene. Jeg og noen andre her har lagt betydelig arbeid i å få denne sentralen utbygd og har omtrent samme interesse tall som de nevnte sentralene. Jeg tror dere selv også har tenkt å bygge ut denne sentralen sammen med de to andre. Alle disse tre sentralene er understøttet av Årnes sentralen!! Skogbygda blir ikke åpnet for bestilling da det ligger noe langt unna foreløpig. Dersom responsen blir god nok på de sentralene vi har åpnet for bestilling nå (slik at vi bygger de ut), ser det straks bedre ut for Skogbygda. Mvh, G. Rimala ZyXEL/Firstmile Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvordan går det med saken min ? Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er det noe krav om at modemet må være innenfor en viss kabelrekkevidde fra første koblingspunkt i huset? Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Gledelig melding til alle Fenstadbeboere!! Sentralen vil bli utbygd Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Gledelig melding til alle Fenstadbeboere!! Sentralen vil bli utbygd Betyr det at dere har 20 stk. som har bestilt? Jeg bor på Skogbygda sentralen og er avhengig av et godt resultat hos dere.. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 JA Veldig bra.. men hvordan vet du at dere er 20 nå? Vet du noe om Fjellfoten... hvor mange som har bestilt der? Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Fjellfoten har jeg ikke antallet på, men Firstmile ga tilbakemeling ang. antall bestillinger vedr. sentralen på Fenstad. Og det på en lørdag kveld. Ikke alle som hadde gjort det. Jeg er imponert Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg er også litt nysgjerrig på hvordan "NortonCrane" hvet anntallet bestillinger. Det har jo ikke akkurat haglet inn med info ifra Firstmile i den senere tid. Bor selv i møllergata og får bare laveste hastighet,men skal selvfølgelig ha den !! Kanskje du også vet når vi kan vente oss lev.dato "NortonCrane" ?? Bra noen vet noe...så ikke alle vet alt...o.s.v..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå