atticus Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Vil bare legge til at jeg også har Firstmile nå.. har hatt det i 3 uker nå. Man kan si jeg er fornøyd ja.. Til å ha 6,7mbit ned hastighet istedenfor 1mbit og 640 ut er den samme.. Men ikke si det til noen da Lenke til kommentar
Jack OAT Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Den ligger vis-a-vis Fenstad Auto. Stor rød brakke med noen antenner og paraboler som stikker opp. HEHE Nasjonal sikkerhet Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 hehehe Da har jeg bestilt i allefall Så da er det bare å starte runde 2 med venting :wink: Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg vil også ha Firstmile Hvem kan vi bestikke for å få dem til å etablere seg i Tromsø tro? :wink: Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg lurer på om og evt når dere har tenkt til å bygge ut fjellfoten i Nes kommune? Leste tidligere at dere mente vi tilhører Årnes sentral, men det medfører ikke riktighet! Vi var intil dere endret nr sjekken deres 54 interesenter. PS! Fint om dere svarte på mailene dere mottar også! mvh bomelby Lenke til kommentar
BirTh Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har også sendt mail til firstmail uten å få noe svar... det er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fra firstmile.no Q: Hvorfor har dere ikke svart på mailen min? A: Grunnet stor interesse for Firstmile har vi rett og slett ikke tid til å svare på alle spørsmål som kommer inn, men alle blir lest. Vi håper denne FAQ siden vil svare på de spørsmålene dere har. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fra firstmile.noQ: Hvorfor har dere ikke svart på mailen min? A: Grunnet stor interesse for Firstmile har vi rett og slett ikke tid til å svare på alle spørsmål som kommer inn, men alle blir lest. Vi håper denne FAQ siden vil svare på de spørsmålene dere har. Endelig noen som har skjønt det! Er ikke vits å mase " Når bygger dere ut ? Det er 24 int. på min sentral! " Jeg hadde 85int. på min sentral og det tok nesten tre måneder etter at jeg bestilte. Så ikke plag Firstmile med mails dem aldri i verden gidder å svare på.. Lenke til kommentar
Jack OAT Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ellers prøver firstmile å bruke denne tråden, da de kan svare flere om gangen her Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 14iisene maser formye her ja med mail etc. når de har bygd ut tar de kontakt, det vet jeg Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg lurer på om og evt når dere har tenkt til å bygge ut fjellfoten i Nes kommune? Leste tidligere at dere mente vi tilhører Årnes sentral, men det medfører ikke riktighet! Vi var intil dere endret nr sjekken deres 54 interesenter. PS! Fint om dere svarte på mailene dere mottar også! mvh bomelby Fjellfoten er åpnet for bestilling. Når vi får inn nok bestillinger vil vi bygge den ut. Mvh, G. Rimala ZyXEL/Firstmile Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 mulig dette er ett litt dumt spm? og at det er svart på før, men jeg prøver for det Er det noen mulighet for å se hvor mange som har lagt inn bestilling på bredbånd fra dere på en sentral? Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Nei det er det ikke. Mvh, G. Rimala Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 mulig dette er ett litt dumt spm? og at det er svart på før, men jeg prøver for det Er det noen mulighet for å se hvor mange som har lagt inn bestilling på bredbånd fra dere på en sentral? Vi mangler 15 stk. så stååå på og spre det glade budskap. Lenke til kommentar
Jack OAT Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det var 6 stk for 1 time siden som hadde bestilt, vi burde vel ha drøyt 20 over helgen eller hva? :smile: Lenke til kommentar
NortonCrane Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 25 på søndag eftermiddag så bestilling kan skje mandag morgen. En fin sak og begynne uken med. Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det var 6 stk for 1 time siden som hadde bestilt, vi burde vel ha drøyt 20 over helgen eller hva? :smile: Da er jeg telt med? Mange fenstad søkninger med på forumet her eller? hadde gjort seg å fått litt fortgang i ting her ja, er møkk lei isdn nå... Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 firstmile ruler, ja.. det er helt sikkert. Har vært en strålende fornøyd firstmile-kunde siden feb/mars, med en suveren hastighet til en suveren penge.! Det har seg jo sånn at de har valgt å la oss slippe å betale for de 5 første månedene mine (og dere andre som fikk det før august), så stå på! Ikke nok med det, jeg har faktisk 5-6 mbit ned-linje nå Supporten er også strålende, alltid hjelpsomme og klare for å svare på spørsmål..! go firstmile Lenke til kommentar
enurilbyd Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tror sentralen ligger et sted bak "bade-butikken" ...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå