wedemeyer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ^Desloch Du må få fikset din e-post!!!!!!!! Nei Telenor installerer ikke før i September, det er derimot en annen stor aktør som jobber sammen med FM i dette prosjektet (vil ikke gå ut med navn her i forumet). De jobber fortiden med å få opp fiberen noe som antakeligvis vil være oppe å gå iløpet av en måned!!!! Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvor vil de få opp fiber innen en måned? Lenke til kommentar
DarkStaar Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 not quite yet! Noen andre som fikk en mail fra Firstmile i dag som var et helvete å lese? Fikk forøvrig vite at sentralen vår ikke er med i de 2 første rundene, ivisjon.no kommer forhåpentligvis litt før det Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Fikk mailen fra firstmile, tror de burde lære seg å skrive ordentlig brev. Vansklig å lese alt. Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det sto skrevet noe utrolig tett, fikk nesten vondt i øya av og lese det. Lenke til kommentar
DaDiABLO Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ny nyhet på firstmile.no, og til den, så sier jeg bare, møkka Telenor Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Mailen som ble sendt ut var det jeg som sklei i salaten med. Glemte "enter-kodingen" når jeg skrev den. På en annen side, det er tabbene som gjør at du husker. Mvh, G. Rimala ZyXEL/Firstmile Lenke til kommentar
BMG Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hos meg, LAAANgt ute på bondelandet er nå 23 intereserte .. er jo ingenting da men fiberen går 2 meter vekke fra telefonsentralen og er god plass der Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Mailen som ble sendt ut var det jeg som sklei i salaten med. Glemte "enter-kodingen" når jeg skrev den. På en annen side, det er tabbene som gjør at du husker. Mvh, G. Rimala ZyXEL/Firstmile Helt enig. Som jeg har spurt om før : Hva vil skje når runde2 starter i Juni. Vil sentralene være utbygd innen da?, eller vil dere begynne og bygge ut sentralene i Juni? jeg antar at den siste er riktig. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Fatter ikke hvordan det kan dra ut så sinnsykt.. Jeg spurte om dette ang. runde 2 på forrige side og da "tippet" han at de første vil være klare i slutten av april. Nå sier de at de starter i juni.. det er 2 mnd utsatt bare der. Når er det egentlig realistisk at de er ferdige til bruk?? Juletider?? Lenke til kommentar
Honda999 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bor på en liten plass, for å få folk interessert har jeg kjørt en kampanje og delt ut flyveblad. Mange har registrert seg, men desverre har ikke firstmile oppdatert informasjon om linjene. Slik at mange av de interesserte som hører til sentralen ikke kommer opp når man søker. Har forsøkt å sende mail til firstmile, men ingen svar. Vi er over 20 intereserte, vil det hjelpe å lage en liste å sende inn til dere??? Frustrert! Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 firstmile kommer ALDRI, honda999. ikkeom du har 500 påmeldte, så kommer de iallefall ikke før om 5-6 år. ogda har sikkert telehor eller nextgentel. firstmila var bare et falskt håp. nå, slakt meg. Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ble litt overrasket av den April til Juni hoppet deres. hvis Firstmile ikke blir noe av så bare skaffer jeg meg adsl fra noen andre når noen gidder og bygge ut sentralen min... Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ^Desloch Du må få fikset din e-post!!!!!!!! Nei Telenor installerer ikke før i September, det er derimot en annen stor aktør som jobber sammen med FM i dette prosjektet (vil ikke gå ut med navn her i forumet). De jobber fortiden med å få opp fiberen noe som antakeligvis vil være oppe å gå iløpet av en måned!!!! Med Telenor mente jeg slike Bravida-folk eller lignende, som setter utstyret inn i sentralen.. Ikke hvem som eier det Hva med min e-post? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg ser i mars-resultatene for ITavisen.nos speedometer at det er gjort noen målinger med Firstmiles linjer, og det er jo lovende Er det noen her som har fått linje fra Firstmile nå? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 hakke fått noe linje enda, men tror de skal kontakte meg innen rimelig kort tid for å avtale tid for installasjon hvis jeg forsto den siste mailen rett begynner bli litt utolmodig nå.. så forresten at firstmile var på speedometeret til itavisen jeg også. Det er jo positivt at hvertfall noen har fått noe derifra Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 har firstmile endra hastigeten på vdsl? fra 10000/10000 til 12500/6250 ?? Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 har firstmile endra hastigeten på vdsl? fra 10000/10000 til 12500/6250 ?? Lær deg å lese ( www.firstmile.no ) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 har firstmile endra hastigeten på vdsl? fra 10000/10000 til 12500/6250 ?? Lær deg å lese ( www.firstmile.no ) http://www.firstmile.no/vnyhet.php?nyhetid=19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå