Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?

Anbefalte innlegg

^Desloch

Du må få fikset din e-post!!!!!!!!

Nei Telenor installerer ikke før i September, det er derimot en annen stor aktør som jobber sammen med FM i dette prosjektet (vil ikke gå ut med navn her i forumet). De jobber fortiden med å få opp fiberen noe som antakeligvis vil være oppe å gå iløpet av en måned!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mailen som ble sendt ut var det jeg som sklei i salaten med. Glemte "enter-kodingen" når jeg skrev den. På en annen side, det er tabbene som gjør at du husker. ;)

Mvh,

G. Rimala

ZyXEL/Firstmile

Helt enig. Som jeg har spurt om før : Hva vil skje når runde2 starter i Juni. Vil sentralene være utbygd innen da?, eller vil dere begynne og bygge ut sentralene i Juni?

jeg antar at den siste er riktig. :roll:

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan det kan dra ut så sinnsykt.. Jeg spurte om dette ang. runde 2 på forrige side og da "tippet" han at de første vil være klare i slutten av april. Nå sier de at de starter i juni.. det er 2 mnd utsatt bare der. Når er det egentlig realistisk at de er ferdige til bruk?? Juletider??

Lenke til kommentar

Bor på en liten plass, for å få folk interessert har jeg kjørt en kampanje og delt ut flyveblad. Mange har registrert seg, men desverre har ikke firstmile oppdatert informasjon om linjene. Slik at mange av de interesserte som hører til sentralen ikke kommer opp når man søker.

Har forsøkt å sende mail til firstmile, men ingen svar.

Vi er over 20 intereserte, vil det hjelpe å lage en liste å sende inn til dere???

Frustrert!

Lenke til kommentar
^Desloch

Du må få fikset din e-post!!!!!!!!

Nei Telenor installerer ikke før i September, det er derimot en annen stor aktør som jobber sammen med FM i dette prosjektet (vil ikke gå ut med navn her i forumet). De jobber fortiden med å få opp fiberen noe som antakeligvis vil være oppe å gå iløpet av en måned!!!!

Med Telenor mente jeg slike Bravida-folk eller lignende, som setter utstyret inn i sentralen.. Ikke hvem som eier det

Hva med min e-post?

Lenke til kommentar

hakke fått noe linje enda, men tror de skal kontakte meg innen rimelig kort tid for å avtale tid for installasjon hvis jeg forsto den siste mailen rett :) begynner bli litt utolmodig nå.. så forresten at firstmile var på speedometeret til itavisen jeg også. Det er jo positivt at hvertfall noen har fått noe derifra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...