jasco Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 *vente vente* har 30 stk. nå... håper det står innvilget snart Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du som lurer på om det er noen status forandring hos noen:her er min status hos firstmile: Det er registrert 42 interessenter på din sentral Sentral søknad invilget 2002-12-12 men jeg har ikke hørt noe fra dem enda Hvor ligger sentralen din da Opticus? Sentralen vet jeg ikke hvor er, men regner med den er ganske nærme og jeg er i Oslo, Marienlyst ved NRK Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hei. det for tiden 42 interreserte på min sentral. så mye tid jeg har brukt på å lese denne linken og på firstmile.no men nå viser det seg at bluecom kommer til oss.. dere burde sjekke ut om dere kan få det også.. ha en fin dag Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hei. det for tiden 42 interreserte på min sentral. så mye tid jeg har brukt på å lese denne linken og på firstmile.nomen nå viser det seg at bluecom kommer til oss.. dere burde sjekke ut om dere kan få det også.. ha en fin dag Virker som vi sitter på samme sentral har også 42 på sentralen jeg bruker. jeg bor i skoger/tuft området. Sjekket på bluecom.no og fikk følgende: Linjene skal oppgraderes til ADSL ca.dato 28.03.2003 :) Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 jeg fikk den samme datoen av bluecom. De må ha god timing og tilrettelegging hvis begge to skal få det på samme dato:) Men er ikke skogertuft i sandedrammen? eller mener du tuftfjell? firstmile selger opplysninger til andre ISP`er.. det tror jegNoen andre som har samme mening? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 jeg fikk den samme datoen av bluecom. De må ha god timing og tilrettelegging hvis begge to skal få det på samme dato:)Men er ikke skogertuft i sandedrammen? eller mener du tuftfjell? firstmile selger opplysninger til andre ISP`er.. det tror jegNoen andre som har samme mening? Hvorfor skulle de det? Det er ganske mange sentraler som har den 28-03 som dato minst 6 bare her i oppland. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 jeg fikk den samme datoen av bluecom. De må ha god timing og tilrettelegging hvis begge to skal få det på samme dato:) Ser ikke på det som noe problem da Blucom har mange underleverandører som bygger ut sentralene. 28.03.03 er en ca dato. Noen får det før og andre litt senere. http://www.bluecom.no/index.php?cat=2817 Lenke til kommentar
ftfoi Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Søkte på nummeret mitt på Firstmile.no nå og fikk da beskjed: "Sentral estimert klargjort 2003-01-31" What to do, what to do? En vet jo hva man har, men ikke hva man får. Lenke til kommentar
xist- Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Søkte på nummeret mitt på Firstmile.no nå og fikk da beskjed:"Sentral estimert klargjort 2003-01-31" What to do, what to do? En vet jo hva man har, men ikke hva man får. i hate you Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Mohahaha... Sjekket nå - - Sentral klargjort 2003-01-28 venter på tilkobling til stamnett - Hadde egentlig bestemt meg for å bruke NGT [har firmaavtale med de, så jeg får 2mbit til prisen av 1mbit], men det ser ut som om jeg greier å vente litt til. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Mohahaha...Sjekket nå - - Sentral klargjort 2003-01-28 venter på tilkobling til stamnett - Hadde egentlig bestemt meg for å bruke NGT [har firmaavtale med de, så jeg får 2mbit til prisen av 1mbit], men det ser ut som om jeg greier å vente litt til. bah.. har avtale med NGT jeg også (forhandler) men hjelper ikke når de ikke klarer å levere hos meg. Lenke til kommentar
xist- Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I hate you all kanke jeg å få innvilget :/ Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har bare fått Søknad innvilget den 2003-01-10 Jeg misunner alle som får bredbånd fra firstmile. Dere som har fått klargjort beskjeden,bor dere i oslo eller på "landet"? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Detta minner om Bredbåndsfabrikken. Hm... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 herregud, er denne tråden her ennå? er det noen som har fått internett fra firstmile enda eller venter dere alle fremdeles i god tro?? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 VDSL = 52 Mbit i sekundet! http://www.online.no/nettnytt/teknologi/in...ett/vdsl-v.html kan dei ikke koble meg opp? 8) Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 herregud, er denne tråden her ennå? er det noen som har fått internett fra firstmile enda eller venter dere alle fremdeles i god tro?? Hva er det du fabler om... hvis du klarer å bygge ut bredbånd noe sted raskere enn på 3 mnd. fra du starter så si fra. Lenke til kommentar
zlav Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 105 interiserte,skal de begynne og sende mailer/ringe snart? 4 måneder har gått Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg har bare fått Søknad innvilget den 2003-01-10Jeg misunner alle som får bredbånd fra firstmile. Dere som har fått klargjort beskjeden,bor dere i oslo eller på "landet"? De sentralene som er klargjort nå, de ligger i Oslo.. De som er i "runde 2", der står det "Søknad innvilget den 2003-01-10" Bare så du er klar over det, din sentral blir bygget ut så snart Oslo-sentralene er testet osv. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Til info om sentralen jeg hører til: Sentral klargjort 2003-01-31 venter på tilkobling til stamnett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå