Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-11-29 21:55, skrev Converse:

på min sentral er det 31 intreserte hvor lang tid tar det før de begynner å bygge

Har du 31?!?! Da begynner de å bygge ut imorgen!! Heldiggris!!

Nei, seriøst...altså...nei, huff...

Du fortjener ikke svar, men iallefall, de skal bygge ut 20 sentraler til å begynne med. Vi vet ikke hvilke 20 sentraler dette blir, men mest sannsynlig så blir det rundt Oslo og på vestlandet. For disse sentralene så begynner de å bygge i desember.

Leser du FAQ så sier de at levering vil ta 2-6 uker minimum FRA de gir BESKJED om at de vil/kan bygge ut din sentral.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-29 22:52, skrev Converse:

ok

det er liksom en uke til to uker si vi gikk over 20

Grrr!! Det har ikke noe å si... :smile:

De bygger ikke ut automatisk etter 20 interessenter. De sender en søknad til Telenor først. INGEN har fått beskjed om utbygging ennå. Ikke de som hadde 20 interessenter etter 1 dag engang...og ikke de som har over 150 interessenter i dag...

Ok? Flott! :smile:

Lenke til kommentar

ja ting skjer fortsatt :smile: , tilgjengelig hastighet på mitt tlf. nr har blitt endret,gått opp til sdsl 2340, håper dette kan tolkes som at noe er på gang :smile:

jeg lever fortsatt i en drømmeverden om bredbånd og har tenkt å bli der en stund :wink:

Lenke til kommentar

Til Firstmile,

Dere kunne kanskje sendt en mail til alle registrerte og si noe av det dere har sagt på hjemmesiden, om at dere venter på svar på søknadene og at dere lager systemer, at alt går bra og dere jobber på spreng osv :smile:

Grunnen til at dere kan gjøre dette er at det er ikke alle som sjekker hardware.no og firstmile.no hvert 3. sekund som meg selv :smile:

Takk Firstmile! Dere gjør en kjempe jobb!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 01:34, skrev Firstmile:

Vi holder nå på å legge til litt funksjonalitet så man kan følge prosess fra vi sender inn forespørsel om utbygging til vi får svar og da dato for estimert utbygging etc.

Høres flott ut, men når blir den (noe nytt i det hele tatt...) lagt ut?

[ Denne Melding var redigert av: SolidState på 2002-12-01 01:58 ]

Lenke til kommentar

Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:

G.SHDSL 2320/2320

G.SHDSL 1040/1040

ADSL 4068/640

ADSL 2048/640

ADSL 1024/640

Tidligere kunne jeg bare få G.SHDSL 1040/1040 og ADSL 1024/640. Linjelengden min er 3749 meter. Det kan da vel ikke bli noe bra fart på 4068 på min linje da vel - eller? Hvorfor har dette endret seg?

Firstmile, har dere en kommentar?

Lenke til kommentar

TIL FIRSTMILE

Hvordan skal dem som ikke har E-mail adresse registrere seg hos dere? Uten å skrive inn e-mail adresse får man ikke registrert seg på deres sider. Jeg har et par interessenter jeg skulle ha registrert som i dag ikke har Internett tilgang. Jeg har forsøkt å sende dere en mail slik at dere kan registrere disse manuelt, men de nummerene har ikke blitt registrert ennå. Det er LENGE siden jeg sendte dere mail om det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-01 09:14, skrev Cyprez:

TIL FIRSTMILE

Hvordan skal dem som ikke har E-mail adresse registrere seg hos dere? Uten å skrive inn e-mail adresse får man ikke registrert seg på deres sider. Jeg har et par interessenter jeg skulle ha registrert som i dag ikke har Internett tilgang. Jeg har forsøkt å sende dere en mail slik at dere kan registrere disse manuelt, men de nummerene har ikke blitt registrert ennå. Det er LENGE siden jeg sendte dere mail om det.

Hvis du har lov til og regge dem så kan du da vel bruke din egen adresse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...