Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er registrert 40 interessenter på din sentral

Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:

VDSL 10000/10000

VDSL 5000/5000

G.SHDSL 2320/2320

G.SHDSL 1040/1040

ADSL 4068/640

ADSL 2048/640

ADSL 1024/640

Wow :grin:

Lenke til kommentar

tatt fra http://www.firstmile.no/sporsmal.php

Q: Dere sier at dere ikke selger til sluttbrukere, stemmer det?

A: Ja. Vi er kun en Lag 2-tilbyder som vil tilby DSL til ISPer. Vi vil likevel tilby Internettaksess til sluttbruker i en kortere periode nå. Disse kundene vil risikere å bli overført til andre ISPer senere, når disse avtalene er spikret. Vi vet ennå ikke når eller hvordan dette vil skje, men vi vil sørge for at våre kunder beholder pris/hastighet ut kontraktstiden hvis de blir flyttet. Den største forskjellen for kunden er hvor de får fakturaen fra.

Lenke til kommentar

Det er registrert 14 interessenter på din sentral

Vi iverksetter utbygging der det er flere enn 20 interessenter som bekrefter bestilling. bla bla bla

Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er:

G.SHDSL 2320/2320

G.SHDSL 1040/1040

ADSL 4068/640

ADSL 2048/640

ADSL 1024/640

--------------------------

Er det en grunn for at jeg ikke kan få den 10 og 5 mbit greia?

Lenke til kommentar
Tilgjengelige produkter er ADSL fra 1Mbit/s ~ 4Mbit/s, symmetrisk SHDSL tjeneste og en VDSL tjeneste.[/qoute]

vil dette si at isp'r som leier dette av Firstmile ikke vil kunne tilby andre linjer enn det Firstmile selv har gått ut med til privat kunder?

-------------------

skal vel ikke poste slikt,;), men idag har jeg lagt inn intressent nr 20!! :grin::D:D

-------------------

Lenke til kommentar

Ja no er det lenge sida?

hmmm...

Til Firstmile:

Kor lang tid tar det fra dere sender søknaden til dere får svar om det er nok plass i sentralen?

Sentralen min har no 23 kunder og 21 er sikre... Detta må berre bli bra!

Og... Kor mange sentraler er det no som har over 20 intreserte?

Lenke til kommentar

hehe skreiv jo at jeg ikke gadd det :razz: men hmm har jo hørt så mye om dem og over lang tid nå så jeg trodde de kanskje hadde tenkt å fyre i gang no linjer.

Det er sikkert bare ett sånn "på papiret" bedrift som må ha solid invistering fra bank og må bevise at det er nokk interesse før de får lån til å starte opp hehe.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-25 06:02, skrev IceXCool:

hehe skreiv jo at jeg ikke gadd det :razz: men hmm har jo hørt så mye om dem og over lang tid nå så jeg trodde de kanskje hadde tenkt å fyre i gang no linjer.

Det er sikkert bare ett sånn "på papiret" bedrift som må ha solid invistering fra bank og må bevise at det er nokk interesse før de får lån til å starte opp hehe.

Tviler sterkt, du må lese hvem som står bak. Tro meg, de har kapital nok til å tåle en støyt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...