rvenes Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 YEAP! Flygearka er ute!... Håper det gir respons! Ellers må vi telefoniren rundt om kring... Vegard, det blir din jobb! Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 23:23, skrev Powerpc: Skulle ikke de begynne å bygge ut med en gang det er 20 stykker som har meldt sin interesse? Hvis de venter til det er 100 stykker på en sentral før de begynner å bygge ut holder ikke de det de lover. :smile: Men det kan jo bli forsinkelser, og alt tar jo tid. De begynner ikke og bygge ut FØR det er 20 interessenter som BEKREFTER BESTILLING :wink: Korrekt! Vi vil fra slutten av uken ta kontakt med de som er registrert på sentraler der det er 20 eller flere på samme sentral. Når minimum 20 har bekreftet bestilling av de som er registrert vil vi gå igang med å bygge ut sentralen. De første sentralene vi bygger ut vil nok være oppe å gå relativt raskt og muligens allerede om ca 3-4 uker. Vi har også allerede bygget ut noen sentraler hvor vi kunne levert samband allerede idag. Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hvis noen skulle lure på hvor vi faktisk kan levere pr. dd. så er dette på endel steder i Oslo fordi det er der vi har kontorer. (Teisen/Bryn området) Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 23:23, skrev Powerpc: Skulle ikke de begynne å bygge ut med en gang det er 20 stykker som har meldt sin interesse? Hvis de venter til det er 100 stykker på en sentral før de begynner å bygge ut holder ikke de det de lover. :smile: Men det kan jo bli forsinkelser, og alt tar jo tid. De begynner ikke og bygge ut FØR det er 20 interessenter som BEKREFTER BESTILLING :wink: Ops. Beklager. :smile: Det tenkte jeg ikke på i farten. Selfølgelig er det der det er over 20 bekreftede bestillinger. :smile: Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 02:57, skrev Firstmile:Hvis noen skulle lure på hvor vi faktisk kan levere pr. dd. så er dette på endel steder i Oslo fordi det er der vi har kontorer. (Teisen/Bryn området) Vil det si at dere ikke kan bygge ut på f.eks vestlandet enda? Nærmere bestemt Stord? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hei! Er det mulig å tjene noe penger på en 10 mbit? Noen som vet? Skulle gjerne tengt meg 10 mbit, men det er for dyrt.. Lenke til kommentar
£eo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 12:44, skrev omen: Quote: Den 2002-11-05 02:57, skrev Firstmile: Hvis noen skulle lure på hvor vi faktisk kan levere pr. dd. så er dette på endel steder i Oslo fordi det er der vi har kontorer. (Teisen/Bryn området) Vil det si at dere ikke kan bygge ut på f.eks vestlandet enda? Nærmere bestemt Stord? det kan de sikkert men i oslo (teisen/bryn) er det allerede ferdig utbyggd :wink: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 "Det er pr. idag registrert 6 interessenter på din sentral" Har stått det samme i to dager nå. Så nå er det vel bare å hive seg på trenden med flygeblad. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 14:07, skrev engen:"Det er pr. idag registrert 6 interessenter på din sentral"Har stått det samme i to dager nå. Så nå er det vel bare å hive seg på trenden med flygeblad. Et tips til dere som verver kunder, prøv og få endel mer en 20, ganske mange sier ja til det meste helt til de skal gjøre alvor av det og binde seg til og betale. Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Er det noen enkelt måte å finne ut hvilket område som er koblet til en sentral? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 14:50, skrev cyriax:Er det noen enkelt måte å finne ut hvilket område som er koblet til en sentral? Nei, du får ikke noe særlig info om slikt, ganske mye av det er ikke offentlig tilgjengelig. Men du vil som regel kunne få litt info om ditt eget nummer og hvor det er koblet til. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Skulle de ikke ha de ordentlige hjemmesidene sine oppe snart da? der man kan bestille og slikt, eller er det noe jeg ikke har fått med meg nå? Lenke til kommentar
£eo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 14:50, skrev cyriax:Er det noen enkelt måte å finne ut hvilket område som er koblet til en sentral? det er vel ikke enkelt,, men jeg har ringt telenor og bedt om asdl sjekk av mange tlf nr, og bedt om sentral navn med det samme.. Mvh Lars @ KSA 2 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Her i skogen er det enkelt. for det er fysik umulig at det er ein anna tlf sentral... dessuten så har ofte dei samme nummer innen samme sentral... alså f.eks 34548xx1 34548xx2 osv... Lenke til kommentar
Tias Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Syns det går veldig tregt med oppdatering av info på sentralen jeg... på søndag var vi 18 og vi er visst 18 enda, selv om jeg er sikker på at flere har registrert seg... Ikke ment som noe vondt altså firstmile, fantastisk opplegg dere har! Lenke til kommentar
GoldPush Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Tilgjengelige tjenester for din linjelengde hvis/når sentralen er bygget ut er: G.SHDSL 2320/2320 G.SHDSL 1040/1040 ADSL 4068/640 ADSL 2048/640 ADSL 1024/640 Merkelig nok siden sentralen er 6-7 meter fra huset mitt. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Artikkel i digi i dag. Lenke til kommentar
iceball Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Da er vel kablene inn til sentralen din bra nok da...? Noen som skjønte om alle 20 f.eks. må bestille ADSL, eller kunne noen bestill ADSL, mens andre G.SHDSL? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Tror steike meg jeg skal kontakte Vel-foreningen her jeg bor. De burde ha større muligheter for å få ting til å skje enn jeg alene. Lenke til kommentar
glenn89 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Firstmile, er dette alvorlig? Jeg kan skaffe 20 personer lett !! 0 problemo! Håper dette er sant da! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå