JPedro Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 firstmile er tull dem lover hytt og pine GEIR HVOR ER DEN JÆVLA ADSL 2 SOM SJEFEN DIN LOVTE UT??? La oss quote litt fra artikkelen du linket til tidligere Daglig leder Marius Rønningen regner med at ADSL2 vil være tilgjengelig fra sommeren av, og håper tilbudene kan være på plass allerede fra oktober. – Vi har en betaversjon av teknologien allerede i dag, men har ikke lov til å legge det i telenettet før vi får tillatelse fra Telenor, sier Rønningen. Han håper å få godkjent en løsning i sommer, slik at et produkt vil kunne tilbys fra 1. oktober. Hvor er løftene du referer til? Lenke til kommentar
matrixfart Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nå er det snart nok. Her har vi nå isdn oppkoblings fart på denne gratis adslenOg at det er gratis er det eneste bra. De har gravet seg halvveis mellom årnes og vormsund, og det har skjedd på. *drumroll* hele MÅNEDER. Jøss ny farts rekord. Med denne farten får vi kanskje adsl til jul til neste år. Med en innfart på 132kbps, trur jeg at jeg får flashbacks fra den gamle isdn oppkoblingen vår. *viser tegn til varige men*. Må gudene gi oss tolmodighet og styrke Lenke til kommentar
YamahaR1 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Disse er like seriøse som T5PC. Har aldri hørt om noen kunder som har firstmile linje en gang. Glæm det. Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Disse er like seriøse som T5PC. Har aldri hørt om noen kunder som har firstmile linje en gang. Glæm det. Har selv Firstmile ADSL og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 firstmile er tull dem lover hytt og pine GEIR HVOR ER DEN JÆVLA ADSL 2 SOM SJEFEN DIN LOVTE UT??? Voldsomt til temperament da... ADSL2+ kommer når teknologien er klar. Per idag er det ingen som kan levere en ADSL2+ ende-til-ende løsning som er tillatt i Norge så da sier det seg selv at det ikke er lansert ennå. Videre har vi ikke lovet noe som helst. Og til slutt skjønner jeg ikke hvorfor du skriker etter ADSL2+ når vi ikke engang har lansert produktene. Det er godt mulig at vi ikke kommer til å tilby noen høyere internett-hastighet selvom vi kan tilby en høyere linkhastighet. Mvh, G. Rimala Lenke til kommentar
alexhegg Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Disse er like seriøse som T5PC. Har aldri hørt om noen kunder som har firstmile linje en gang. Glæm det. Har ADSL fra Firstmile (tok litt tid før vi fikk full hastighet ja!!) og er meget fornøyd. OH Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Disse er like seriøse som T5PC. Har aldri hørt om noen kunder som har firstmile linje en gang. Glæm det. Har selv FM som ISP, og er kjempefornøyd Har hatt full hastighet fra dag èn, lite nedetid og ikke noe å utsette på servicen. XenZor Endret 24. november 2004 av XenZor Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) ADSL2 dere skal melke folk først ? det kan du ikke si at ingen andre har det. telenor har det i svalbard og dataguard har oppdatert sentaralene sine i oslo for adsl2 og dem venter kun på modemene. sine . så jeg tror at du ikke er oppdatert om adsl2 Endret 27. november 2004 av bluemac Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Disse er like seriøse som T5PC. Har aldri hørt om noen kunder som har firstmile linje en gang. Glæm det. har firstmile vdsl og er storfornøyd! EDIT: du kan ikke har gjort noe særlig research før du kom med den påstanden der? virker du bare tok det ut av lufta fordi ingen har kommet til deg og sagt: "jeg har internett tilkobling fra firstmile". Tullete og barnslig innlegg YamahaR1, burde legge litt krefter i det før du sutrer Endret 27. november 2004 av opticus Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) du kan prøve å avbestile vdsl din og prøve få det på nytt fra dem og du liger under 500m fra sentralen og så du har fordel på det det er ikke alle som har sentralen i huset og firtsmile har tatt bort vdsl tilbudet Endret 28. november 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ADSL2 dere skal melke folk først ? det kan du ikke si at ingen andre har det. telenor har det i svalbard og dataguard har oppdatert sentaralene sine i oslo for adsl2 og dem venter kun på modemene. sine . så jeg tror at du ikke er oppdatert om adsl2 Er det meg du snakker til? Du sier jo selv at teknologien ikke er klar... (Forøvrig har ikke DG noe ADSL2+ teknologi i sentralene sine. Tviler på at TN har det og, om de ikke kjører Annex A i Svalbard.) Mvh, G. Rimala Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 da veit du ikke alt du DG har oppgradert sentralene sin til adsl 2 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 da veit du ikke alt du DG har oppgradert sentralene sin til adsl 2 Fra DG: Vi bygger ut Oslo. DataGuard bygger ut Oslo og der hvor vi er klar med eget utstyr kan vi tilby våre kunder både bedre priser og et bedre produkt. ADSL 2+ er klar i løpet av vinteren 2004/2005 og kan leveres på disse sentralene. Har du noe mer info om dette enn det DG selv skriver? Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jeg har vert i kontakt med DG og dem har bekreftet det Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jeg har vert i kontakt med DG og dem har bekreftet det Hva de sier og hva de gjør er ikke nødvendigvis samme ting. Jeg er ofte rundt om i sentralene og har vært i flere Oslo-sentraler denne uka og har ennå ikke sett noe ADSL2+ linjekort i DSLAMene deres. Videre så er det helt uvesentlig da det ikke finnes ADSL2+ annex B modem, dermed er ikke teknologien klar. Og som sagt tidligere, vi har hele tiden sagt at det er tvilsomt at vi kommer med høyere internett-hastighet men at denne ekstra båndbredden blir brukt til andre tjenester. Mvh, G. Rimala Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jeg har vert i kontakt med DG og dem har bekreftet det Hva de sier og hva de gjør er ikke nødvendigvis samme ting. Jeg er ofte rundt om i sentralene og har vært i flere Oslo-sentraler denne uka og har ennå ikke sett noe ADSL2+ linjekort i DSLAMene deres. Videre så er det helt uvesentlig da det ikke finnes ADSL2+ annex B modem, dermed er ikke teknologien klar. Og som sagt tidligere, vi har hele tiden sagt at det er tvilsomt at vi kommer med høyere internett-hastighet men at denne ekstra båndbredden blir brukt til andre tjenester. Mvh, G. Rimala ja der har dere rett av vi forbrukere skal ikke skal stole på dere. for han sjefen din må være stor bløffer som kom med det intervijuet på digi.no. det er bra at du er ærlig da som sier det her. at dere har ikke tenkt å øke hastigheten nå veit vi hvor vi skal holde oss til og jeg stoler mer på DG en hva firstmile sier Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Firstmile linja mi har vært treg som kald sirup i dag. Virker normal nå håper dette varer. Bor på Tøyen i Oslo, noen andre som har hatt tilsvarende problemer? Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ja der har dere rett av vi forbrukere skal ikke skal stole på dere. for han sjefen din må være stor bløffer som kom med det intervijuet på digi.no. det er bra at du er ærlig da som sier det her. at dere har ikke tenkt å øke hastigheten nå veit vi hvor vi skal holde oss til og jeg stoler mer på DG en hva firstmile sier Virker som du leser noe og tolker det til noe helt annet enn hva som faktisk er skrevet. Lenke til kommentar
tatus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Firstmile linja mi har vært treg som kald sirup i dag. Virker normal nå håper dette varer. Bor på Tøyen i Oslo, noen andre som har hatt tilsvarende problemer? Jepp, samme her. Bor i Fenstad. Nes på Romerike Men back to normal nå.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Firstmile linja mi har vært treg som kald sirup i dag. Virker normal nå håper dette varer. Bor på Tøyen i Oslo, noen andre som har hatt tilsvarende problemer? ja, gikk fryktelig tregt midt på dagen, ser det står under driftsmeldinger at det var problemer på fredag, men at det skulle være i orden igjen, kanskje det ikke var det? det ble i orden igjen mellom 18-19 tiden, lurer på hva det var for noe! EDIT: majorstua Endret 28. november 2004 av opticus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå