Marti Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Tenker topicen sier sitt, finnes det ikke Logitech G15 tastatur med norsk layout? Dvs. Æ, Ø og Å taster. Lenke til kommentar
melon Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Nei det kan man ikke, så vidt jeg vett kan man bare få tak i engelsk/svensk layout. Men du får norsk instalasjonspakke med til det engelsk layoutet. du må bare tenke deg hvor knappene: æøå er. Sist jeg skjekket kunne man skaffe klistremerker til æ, ø og å tastene Endret 30. august 2006 av melon Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ser ut som om det nærmeste du kommer er svensk layout. Husk layouten er bare hva som er gravert på tastene, ikke hvordan operativsystemet håndterer tastene. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Noen ideer om hvor jeg kan kjøpe de ekstre klistemerkene jeg trenger? Lenke til kommentar
norseson Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ser ut som om det nærmeste du kommer er svensk layout. Husk layouten er bare hva som er gravert på tastene, ikke hvordan operativsystemet håndterer tastene. 6769020[/snapback] Har lurt på å kjøpe dette tastaturet, men pga den svenske layouten har eg ikkje gjort det. Men sjølvsagt er det sant det du seie Så bare å løp å kjøp Tastatur Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Noen ideer om hvor jeg kan kjøpe de ekstre klistemerkene jeg trenger? 6771511[/snapback] Bump. Noen som vet hvor vi får kjøpt disse klistremerkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå