Athlon Power Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg har ikke lenger musligheten til å logge på admin konto i xp. Admin er ikke noe alternatiov når oersikten over useere kommer opp HVA **** gjør jeg trenger hjep fort!!!!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Vet bare om kostbare løsninger: $400, $350, eller $700 Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Gjør dette - Logg ut av maskinen. - I velkomstbildet tryk Ctrl+Alt+Del to ganger og angi Administrator som brukernavn Så er du i mål.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Athlon Power skrev (2002-10-26 01:17):Jeg har ikke lenger musligheten til å logge på admin konto i xp. Admin er ikke noe alternatiov når oersikten over useere kommer oppHVA **** gjør jeg trenger hjep fort!!!!! Ikke fortvil. Ta det helt rolig og pust inn og ut. Det finns et sted som heter Windows XP From A to Z. Når du har pustet ut og kommet deg til ro, så trykk på linken og så søker(CTRL+F) du etter "Administrator Account - Add to the Welcome Screen". Når du har funnet den så gjør du sån som det sår i instruksjonsboka og fullfører. Sånn...Ikke fortvil. B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå