Mojo Pin Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har du noe problem med det? 6766117[/snapback] Det er nettopp slike utsagn som gjør at du kanskje ikke blir tatt helt på alvor... Prøv å vær litt mer saklig, og ikke kall dem svindlere og idioter. Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hahaha! Det er faren min sin qxl konto. Eg bruker hans konto og han gir meg tilatelse. Har du noe problem med det? 6766117[/snapback] Neida, jeg har ingen problemer med det. Men jeg regner med at faren din kanskje bør bli litt bekymret... Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 eddielie30 virker en smule umoden. Han vokser sikkert opp til å bli en fornuftig kar. Kanskje han klarer sertifiseringen sin og får jobbe med support etterhvert? Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ta deg en kopp kamille-te og tenk litt over hvordan selger oppfatter deg når du oppfører deg som du gjør. Hadde jeg vært selger og fått slike mailer ville jeg tenkt "for en liten DRITTUNGE" og dermed lagt hans ordre nederst i ordrebunken. Siden ville jeg sendt pakken på en torsdag siden den da mest sannsynelig kom til å bruke lang tid i postgangen. Off-topic: Du vet at du i teorien kan bli anmeldt for å komme med utsagn som "svarer til QLT.no Svindlere er dem ALLE SAMMEN"? Hadde jeg eid qlt.no ville jeg tatt dette som en æreskrenkelse og du er over den kriminelle lavalderen Bottom line er vel at det kan lønne seg å ta det litt med ro og å være hyggelig. Det kommer man langt med i livet. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hehe, jeg får asossiasjoner til den sinte tyske guttungen.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jadda ! Da stenger vi denne tråden, trådstarter bør vente noen dager til, ikke noe uvanlig med 10-12 dagers leveringtid på enkelte produkter. Noe uheldig topic også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg