Moal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har akkurat fått min nye maskin, med D-links nye wireless router. HK'et mitt har nettverkskort intergrert. Problemet er at den vil ikke finne tilkoblingen, alle de 3 andre maskinene i huset (ledning) har internett. Routern er ca 10 meter i fra meg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Bærbar? Trådløs knapp aktivert? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 nop, stasjonær du ser i signaturen. Er det noen knapp jeg må tykke på der? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kanskje innlysende men: Trådløst er aktivert i routeren din? Er ikke alle som er aktivert nemlig.. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Kanskje innlysende men: Trådløst er aktivert i routeren din? Er ikke alle som er aktivert nemlig.. 6770214[/snapback] Det der den nye DIr-635, vet du hvordan jeg aktiverer trådløst? takker tusen ganger for svar Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du har skrudd i antenna i det trådløse kortet? Pass på at den er festet skikkelig. Har du en trådløs telefon stående i nærheten av ruteren? Koble denne vekk isåfall Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Du har skrudd i antenna i det trådløse kortet? Pass på at den er festet skikkelig. Har du en trådløs telefon stående i nærheten av ruteren? Koble denne vekk isåfall 6770307[/snapback] Nettverkskortet er intergrert i HK'et så ingen antenner der. Nop, har ingen telefoner inærheten. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ofte på integrerte kort må man skru på en antenne bak i hovedkortet Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 åja, ska prøve det! vet du hvor den er på kortet? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Yay, tusen takk folkens, er på internett nå!! cheers, nåkan fildelingen begynne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå