AlecTBM Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Altså som det står i teksten. Jeg har en side der man trekker såså mange tall som blir sendt til en txt fil. Samtidig så blir et klokkeslett sendt til en annen fil (når et nytt tall kommer så blir det gamle slettet). Det jeg vil er det at hvis tallet fra klokke slett fila (logg.txt) skal matche med klokke slettet nå (date) Hvis det matcher så skal man ikke få sende et nytt tall. klokkeslettet er skrevet slik: date('HmdY'); noen forslag? Endret 29. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg finner ingen ting på manualen.Det jeg vil er å hente bare litt data fra en .txt-fil. Noen som vet det? 6765643[/snapback] fopen() er et fint utgangspunkt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 hehe har det. Hmm. Når jeg tenker meg om så er det ikke det jeg trenger. Jeg lurer på hvordan man kan matche tekst fra en txt fil med en anne text fra en string. (Endrer tittelen) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Fant det ut. brukte file() Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå