Datasmurf Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) For et år siden fikk jeg en Phillips DVP630-DVDspiller og til jul et Creative I-Trigue 3600-2.1-sett. Fant ut for noen dager siden at det sikkert funka fett å koble disse sammen i stedet for å la DVD-spillern gå med TV-lyden og la 2.1-settet være tilkobla en discman på badet. Uansett. Det er her "problemet" mitt kommer. Dette er kontaktene: 2.1-settet har bare en kombinert L+R-audio-minijack: Som går inn her: Blir lyden dårligere om jeg plugger den grønne minijacken inn i enten den røde eller den hvite kontakten? Og hvis den blir det, hva kan gjøres, om noe i det hele tatt. Finnes det noen slags omformer hvor jeg kan stappe en stk. grønn ledning og få ut 1 stk rød og 1 stk hvit ledning? Endret 29. august 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Du har jo dette vindunderet: Går vel under navnet 'Minijack F (Female) - RCA' eller noe. Endret 29. august 2006 av Jarek Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 ooh... takk for det, må sjekke det opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvor får jeg kjøpt en slik? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Sikkert på class olsson ol. Jeg fikk det med på mitt Logitech sett Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 her finner du hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå