Nicci NO Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei. Jeg har en 2407 og en 2405 fra Dell. Som skjermkort har jeg 2x 7800GT i SLI. Jeg bruker de offisielle 91.31 driverne fra Nvidia. Jeg får ikke enablet å bruke to skjermer i windows, er det noen som har erfaring med dette problemet? De skal være koblet til riktig.. i boot og i wxp safemode er de naturlig klona og jeg har bilde på begge, men med en gang jeg havner i windows blir den ene bare mørk, og uansett hvor mye jeg fikler i instillingene klarer jeg ikke få begge i gang samtidig. Any input please? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøring i SLI (SLI skrudd på i skjermkort panel) = 1 skjermutgang. Kjøring uten SLI, men at du fortsatt har 2 skjermkort i maskinen går fint (du får effektivt 4 skjermutganger å leke deg med). Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Takk for svaret. Det stemmer godt, og jeg fikk bekreftet det på slizone.com When in multi-GPU mode, SLI currently supports one monitor. When in single-GPU mode, users have the ability to use up to four monitors using NVIDIA® nView® multi-display technology and Windows XP Dualview. Det var litt trist, men pytt sann Lenke til kommentar
Boye Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Noe @#!¤X*%¤! søppel ja, tenker nok du ble glad :!: Veldig synd egentlig. Men det finnes en delvis løsning, hvis du virkelig vil ta steget ut. Matrox dualhead2Go. Boksen tar en oppløsning, f.eks. 2560x1024 analogt, og splitter dette ut i 2 analoge utganger - en til hver skjerm. Widescreen/egne oppløsninger? Ingen anelse. Men ingen elegant løsning Forresten, glemte å legge til at du ganske enkelt kan kjøpe et noe billigere ekstra PCIe skjermkort, og koble skjermen din til på denne? Da kan du framdeles ha SLI, mens det andre (tredje...) skjermkortet tar for seg LCD #2. Endret 29. august 2006 av Boye Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Det var en løsning ja... *tenke litt på det*. Den største ytelsesforskjellen fra standalone til sli i WoW er det heldigvis ikke, så kan fint bruke dem i single-gpu oppsett og bytte hvis jeg trenger sli til andre spill.. Takk igjen Endret 1. september 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå