Olanru Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei! lurte på om dere kunne anbefale meg en film? helst Krigsdrama, action eller komedie.. siste kjøpet mitt var foresten Lord Of The Rings: Two Towers Gift Set. Clint Eastwood, Tom Cruise, Tom Hanks osv Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Krig: - Saving Private Ryan - Full Metal Jacket - Schindler's List - The Pianist - Apocalypse Now! (gjerne redux) - Jarhead - Black Hawk Down - Das Boot Action: - Die Hard - Leon - The Negotiator - Speed - X-Men-trilogien - Enemy of the State - The Fugitive Komedie: - Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Life of Brian - Rush Hour 2 - Some Like it Hot - The Gold Rush - Skulle det dukke opp flere lik er det bare å ringe Tom Cruise: - Minority Report - Mission: Impossible 3 (mye bedre enn nummer M:I:1) - Eyes Wide Shut - Top Gun - Born on the Fourth of July Tom Hanks: - Forrest Gump - Cast Away - Saving Private Ryan - The Da Vinci Code - Toy Story (han har faktisk stemmen til Woody) Clint Eastwood: - The Good, the Bad and the Ugly (eneste filmen jeg har sett av Clint'ern) Lenke til kommentar
ttd Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Spør det O-Allvitende-Orakel: www.imdb.com. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Se her så finner du kongefilmer i de fleste sjangre Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 masse bra her:) her er lista mi så dere kan se hva som er her eventuelt komme med innspill om hva som kan legges til:) http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Skruf Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 veldig bra tilbakemelding her ass:) takk så hemskt mÿcke:) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Etter som du spør etter en (1) film vil jeg anbefale Young Guns, evnt. Young Guns 2 om du ønsker den også. Om mulig den/de beste filmen(e) ever!. Ellers er jo også the gladiator / gladiatoren veldig bra. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Mange bra tips her. Eneste jeg kommer på i farta som ikke er nevnt er Heat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå