Melvin Snerken Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Heisann.. Prøvde igår å koble til min k750i til pcen med kabel, men hadde ikke cden da og pcen ville ikke gjøre noe utenom.. så idag kobla jeg i mobben med cden i pcen.. men jeg instalerte programmet fint men mobilen ville ikke reagere da heller.. Mobilen lader bare.. Noen som veit? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hare du innstallert alle driverne? jeg måtte laste ned en spesiell USB-driver for å få min til å funke Se her Endret 29. august 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde samme problem som kezoom, takk sapphire. Nå funket alt Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hadde samme problem som kezoom, takk sapphire. Nå funket alt 6765659[/snapback] Ingen årsak Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Merk: Veiviseren vil starte totalt 5 ganger, og du må gå til den midlertidige mappen som ble opprettet i trinn 2, hver gang. Hmm.. går eg kobla i igår tror jeg at jeg stappa inn og ut kabelen mer enn 5 ganger :S Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jepp, fant ut at man måtte kjøre 5 forskjellige ganger. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Men jeg lasta ner driveren og plasserte det i ei mappe.. Ingen reaksjon Endret 29. august 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Bump, noen som veit? Ingen reaksjon når jeg kobler'n til.. utenom at den lader.. har lasta ner drivern og.. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Vises telefonen i enhetsbehandling? Min Datamaskin>Behandle>enhetsbehandling, eller vises den som ukjent? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Får det til nå! Tok kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling.. Lå under ukjent med et ! på.. funker ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå