another_visitor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Trenger anbefalning på høytalersystem til laptop/playstation, det skal brukes til film & spilling. Jeg har koblet laptopen min + playstation til en prosjektor, så jeg trenger et system som kan henges på veggen. (Etter hvert så regner jeg med å koble den stasjonære til prosjektoren istedet for laptop'en, kan bruke bedre lydkort da). Av de jeg har tittet på ser Logitech X-620 best ut: http://www.dinside.no/php/art.php?id=94246 Men dette er en ganske gammel modell, kan noen anbefale noe lignende i dagens marked? Det jeg synes er bra med Logitech X-620 er: - mulighet til å feste de små høytalerne på veggen - bra power i lyden, bass - praktisk laget for å koble til playstation/prosjektor/laptop, til Logitech X-620 følger det med en veldig praktisk adapter til dette - bra pris noen som kan komme med alternativer? Om det er dyrere alternativer kan jeg jo alltids lete etter brukt.. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 titta mer og fant z-2200 som et bra alternativ, men gammel modell dette også! ingen som kan anbefale noe her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå