eARNIe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Noen som vet om noen leverandører for parabol som leverer følgende kanaler: canal+ , canal+ sport, canal + film1, 2,3...tv2,nrk,nrk2,tvnorge og viktig TV3... Leter febrilsk.. har allerede en canal digital parabol, men de tilbyr ikke tv3 i sine pakker.. takker for alle svar. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er Viasat som har TV3, hvis det er det du tenker på? Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Det er Viasat som har TV3, hvis det er det du tenker på? 6765435[/snapback] er ikke det nei, leter etter noen som tilbyr alle de kanalene jeg nevnte i en pakke sammen... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er Viasat som har TV3, hvis det er det du tenker på? 6765435[/snapback] er ikke det nei, leter etter noen som tilbyr alle de kanalene jeg nevnte i en pakke sammen... 6765483[/snapback] Da må du kjøpe både Viasat og Canal Digitals pakker. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det finnest kun to leverandører av parabol TV, Viasat og Canal Digital, siden du vil ha kanaler fra begge må du da kjøpe begge to, og betale månedsavgift for begge. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 eller synke veldig lavt å skaffe deg kabel (grøss) jeg gråter om nettene fordi jeg ikke har EPG... (finnes løsning tho) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Dette er veldig viktig konkurransevirkemidler vet du. Du kan kun få TV3 og lignende på Canal Digital sine kabeltvpakker. Ikke parabol. Og så er det vel TV2 man ikke kan få med Viasat, eller er det andre kanaler? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Og så er det vel TV2 man ikke kan få med Viasat, eller er det andre kanaler? 6765995[/snapback] TV2 og TVNorge er vel det som mangler på Viasat. Digital kabel er kos, da slipper man alt maset med at det mangler masse kanaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå