Undertow Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hallo folkens! Om noen kunne tatt seg litt tid til å titte litt rundt på http://www.andreasmellem.net og jodle ut hvis ting ikke er som det burde så hadde det vært helmaks. (Jeg er ingen webdesigner så litt moro å høre/få pepper av folket som henger på dette forumet) Siden kjører wp med diverse plugins og plogger. Endret 29. august 2006 av Undertow Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Veldig grei, thought jeg likte ikke Headeren og Bakgrunnen! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Pent oppsett, men du kunne med fordel gjøre streken som gjør tjeneste som ramme litt annerledes. Kanhende ville det funke om du gjorde den litt tynnere, og med små(!) behagelige(!) effekter på. Tenker da på veldig svak outer glow e.l. Du må nesten prøve deg fram. På en ellers fin side var header litt nedtur, ga meg assosiasjoner til en kamerat som akkurat hadde lært seg photoshop. Mao; veldig amatørmessig. Prøv å bytte den ut, ha mindre grafikk eller mer gjennomført grafikk. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Takk for svar. Ja headeren er ikke mye å skryte av. At den ser amatørmessig ut har sine naturlige årsaker, jeg har ikke fiklet så altfor lenge med ps. Anywho, jeg gjorde et nytt forsøk! Gammel side "Ny" side med oppdatert header Det ble kanskje litt bedre? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hmm.. Bedre ja, men nå synes jeg den går litt for mye i ett med bakgrunnen... Bare så vidt man ser at det er annet enn bakgrunnsmønsteret der. Ville kanskje gått for en litt lysere header, som passer den hvite bakgrunnen du bruker til content Lenke til kommentar
EVH Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Fin side. Likte den nye headeren mye bedre enn den gamle. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Pen og ryddig side. Har du laget WP-themet selv, eller er det et ferdig Theme? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) (Haha, kommenterte helt feil design! :!: ) Endret 30. august 2006 av orsus Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg synes den nye headeren var litt vel mørk, vanskelig å se hva som står der. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Takk for svar! Det ble nok litt vel mørkt ja, så jeg prøvde meg med noen nye farger: Gammel Ny XmasB: jeg har tatt utgangspunkt i default wp (kubrick), og har laget all grafikk selv untatt renderen i header. Endret 30. august 2006 av Undertow Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det ser bedre ut ja, tydeligere header Mulig det bare er meg, men jeg synes at når du har strømlinjeformete menyer og "kanter" i den fargekombinasjonen så burde du har litt tynnere kanter.. Det ble kanskje forvirrende Jeg synes menyen er for tykk var det jeg mente ^^ Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hm mulig. Jeg satt opp fontstørrelsen i menyen litt, det ble bedre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Drop den stripede bakgrunnen! Den ser bare jævlelig ut når den er så mørk som den er..! Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hehe bakgrunnen er endret, muligens ser den ikke så jævlig ut nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå