Gå til innhold

Ny telefon. Hvilken skal jeg velge?

embark

Anbefalte innlegg

Heizann. :)

Skal ha meg ny telefon så snart lønna kommer inn på kontoen. Men jeg sliter med å velge. Har ikke bestemt hvilket merke jeg skal ha engang. Nå har jeg en sliten traver av en SE T290i og skal ha en mer fancy telefon denne gangen. Har fått sansen for sånne skyve-telefon(?), der du skyver opp skjermen for å avdekke tastene. Jeg har ikke satt noen kriterier, og pris er heller ikke så viktig. Eller jo, én kriterie har jeg; telefonen må ikke være stor.

Anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LG Chocolate må jeg si jeg likte utseendet på. Dyr var den heller ikke (med abonnement vel og merke). Noen som har erfaringer med denne telefonen?  :)

6765510[/snapback]

Altså, venninnen min hadde den i 3 uker før hun bestemte seg for å selge den. Tror designet er det eneste å skryte av med denne mobilen. Men jeg har en kamerat som ikke forventer all verdens funskjoner fra en mobil, og han liker den :)

BenQ-Siemens EL71 er en fin skyvetelefon.

Lenke til kommentar
Altså, venninnen min hadde den i 3 uker før hun bestemte seg for å selge den. Tror designet er det eneste å skryte av med denne mobilen. Men jeg har en kamerat som ikke forventer all verdens funskjoner fra en mobil, og han liker den :)

6766839[/snapback]

Jeg er ikke interessert i 3G, kamera og alt det der.

EL71 så bra ut den også. Og liten. :)

Lenke til kommentar

6766839[/snapback]

Jeg er ikke interessert i 3G, kamera og alt det der.

EL71 så bra ut den også. Og liten. :)

6770097[/snapback]

Har du sett på Samsung E900? Den ser bedre ut enn Chocolate og er også i følge tester mye bedre.

Jeg ville holdt meg unna 6280, mye feil med den, finnes sikkert masse tråder om det her.

Ellers så har jo SE fantastiske telefoner, men da blir det uten skyvemekanisme.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, så er jeg litt skeptisk til å kjøpe meg en Samsung-telefon. Mamma har en Samsung med meny-system ut av helvete. Noe mer klurete og åndssvakt har jeg aldri sett før. Selvfølgelig venner man seg til den, men likevel...

D870 likte jeg overhodet ikke, og Z610 så for jentete ut.

Det står mellom, sånn situasjonen er nå, Samsung E900 (tar sjansen på samme drittmenyen som mamma har for en så stilig telefon) og LG KG800 "Chocolate". Jeg har mest lyst på "Chocolate", stiligeste telefonen jeg har sett på lenge. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...