embark Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Heizann. Skal ha meg ny telefon så snart lønna kommer inn på kontoen. Men jeg sliter med å velge. Har ikke bestemt hvilket merke jeg skal ha engang. Nå har jeg en sliten traver av en SE T290i og skal ha en mer fancy telefon denne gangen. Har fått sansen for sånne skyve-telefon(?), der du skyver opp skjermen for å avdekke tastene. Jeg har ikke satt noen kriterier, og pris er heller ikke så viktig. Eller jo, én kriterie har jeg; telefonen må ikke være stor. Anbefalinger? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Samsung, D600, D820, en ny en som jeg ikke husker hva heter.. LG Chocolate. Sony Ericsson kommer med en skyvetelefon om ikke så lenge, dette er også en walkman telefon, det finnes en egen tråd for denne på forumet, W850i heter telefonen Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 LG Chocolate må jeg si jeg likte utseendet på. Dyr var den heller ikke (med abonnement vel og merke). Noen som har erfaringer med denne telefonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 jeg har Nokia 6280. er en slik telefon men kanskje den er for stor for deg men allikavel en genial telefon Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 LG Chocolate må jeg si jeg likte utseendet på. Dyr var den heller ikke (med abonnement vel og merke). Noen som har erfaringer med denne telefonen? 6765510[/snapback] Det finnes sikkert en tråd om telefonen her på forumet.. Lenke til kommentar
tmth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 LG Chocolate må jeg si jeg likte utseendet på. Dyr var den heller ikke (med abonnement vel og merke). Noen som har erfaringer med denne telefonen? 6765510[/snapback] Altså, venninnen min hadde den i 3 uker før hun bestemte seg for å selge den. Tror designet er det eneste å skryte av med denne mobilen. Men jeg har en kamerat som ikke forventer all verdens funskjoner fra en mobil, og han liker den BenQ-Siemens EL71 er en fin skyvetelefon. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Altså, venninnen min hadde den i 3 uker før hun bestemte seg for å selge den. Tror designet er det eneste å skryte av med denne mobilen. Men jeg har en kamerat som ikke forventer all verdens funskjoner fra en mobil, og han liker den BenQ-Siemens EL71 er en fin skyvetelefon. 6766839[/snapback] Jeg er ikke interessert i 3G, kamera og alt det der. EL71 så bra ut den også. Og liten. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Altså, venninnen min hadde den i 3 uker før hun bestemte seg for å selge den. Tror designet er det eneste å skryte av med denne mobilen. Men jeg har en kamerat som ikke forventer all verdens funskjoner fra en mobil, og han liker den BenQ-Siemens EL71 er en fin skyvetelefon. 6766839[/snapback] Jeg er ikke interessert i 3G, kamera og alt det der. EL71 så bra ut den også. Og liten. 6770097[/snapback] Har du sett på Samsung E900? Den ser bedre ut enn Chocolate og er også i følge tester mye bedre. Jeg ville holdt meg unna 6280, mye feil med den, finnes sikkert masse tråder om det her. Ellers så har jo SE fantastiske telefoner, men da blir det uten skyvemekanisme. Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg ville gått for den EL71 også. Fin utseende, laget av metall, fin og stor skjerm....Plus mulighet for minnekort og at du kan selv oppdatere den via SOA eller internett. http://www.mobile-review.com/review/benq-s...s-el71-en.shtml http://www.amobil.no/tester/mobiltester/be...mens_el71/30628 Lykke til med kjøpet Endret 31. august 2006 av espantoso Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 SE kommer med sin første slider, om et par uker, W850. Men jeg ville sjekket ut E900, ser nesten like bra ut som LG KG800, og er betydelig bedre! Z610 er muligens noe for deg, men det er klapp, ikke slider. D870 fra Samsung er også et bra alternativ. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 For å være helt ærlig, så er jeg litt skeptisk til å kjøpe meg en Samsung-telefon. Mamma har en Samsung med meny-system ut av helvete. Noe mer klurete og åndssvakt har jeg aldri sett før. Selvfølgelig venner man seg til den, men likevel... D870 likte jeg overhodet ikke, og Z610 så for jentete ut. Det står mellom, sånn situasjonen er nå, Samsung E900 (tar sjansen på samme drittmenyen som mamma har for en så stilig telefon) og LG KG800 "Chocolate". Jeg har mest lyst på "Chocolate", stiligeste telefonen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå