Gå til innhold

Ny laptop 12 000

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har jeg gledet meg siden skolestart til vi skulle få leie en laptop av skolen, disse var helt nye og vi kunne installere alle programmer vi ville på den siden vi måtte betale litt for den (3000) men så bestemte kommunen seg for at vi ikke skulle betale noe men fikk da ikke lov til å installere noe på den. Derfor er all installasjon stengt og nedllasting også. (vi har ikke MSN engang) og derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg en skole laptop som jeg kan bruke på skolen også.

- Budsjett på 12 000

- Skal kunne spille spill som WoW og CS

- Trenger ikke Mus Bæreveske eller noe annet en selve maskinen

- Helst AMD, men hvis man får tak i en laptop som er bedre med intel kan det også funke.

Endret av xorxa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du er helt sikker på at jeg ikke vil kjøre lag i WoW her? Jeg SKAL ikke ha lag i WoW og det er helt sikker

6767080[/snapback]

Go 7600, 1GB RAM og en god "spille-prosessor" så skulle ikke det være noe stress nei... Men hvis du vil ha mulighet til å endre litt på specs'n så finner du en ganske så lik pc her. Den har dog ikke AMD, men skjermkortet har 512MB minne (sikkert ikke noe vits i, men det har i allefall d :p) For 12k kan du for eksempel kjøre'n opp til 2GB RAM og 100GB HDD, og en sterkere prosessor...

Lenke til kommentar

Test av Zepto Znote 6214W

Det kan være lurt å lese det som står om skjermen:

Skjermen er dessverre et av de svakeste områdene på denne maskinen. Den er forholdsvis lyssvak og kontrasten er svakere enn vi ønsker. På den positive siden er fargegjengivelsen grei og baklyset er jevnt. Innsynsvinkelen er også forholdsvis god.

Skjermen er også 14", om du ser på dette som en fordel.

Lenke til kommentar
Test av Zepto Znote 6214W

Det kan være lurt å lese det som står om skjermen:

Skjermen er dessverre et av de svakeste områdene på denne maskinen. Den er forholdsvis lyssvak og kontrasten er svakere enn vi ønsker. På den positive siden er fargegjengivelsen grei og baklyset er jevnt. Innsynsvinkelen er også forholdsvis god.

Skjermen er også 14", om du ser på dette som en fordel.

6767716[/snapback]

Dette vil kun være et problem når jeg er i bilen og på skolen.. ellers så har jeg nok en 19 lcd koblet opp mot den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...