Zungam Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei... Har prøvd å bruke multisession disk et par ganger.... Bruker Nero 7 ultra edition... Slik har jeg gjort det: 1.Brent en data-dvd med en avi fil på 350 mb...... 2.Haket av for multisession disk 3. Tror at det i innstillingene også er haket av for (at least 1 GB will be written ,dvd high compatibility) 4. dvden er brent, jeg legger den i dvd spilleren og ser filmen.. 5. Legger dvden på pcen, bruker nero 6. I data-dvd modus på nero kommer den brente filen opp men nesten gjennomsiktig... 7.Jeg legger til en ny avi-fil på ca. 350 mb... 8. Samme innstillinger som sist... 9. Dvden blir brent...men, når jeg setter den i dvd spilleren så finner den bare den avi-filen som ble brent første gang...Når jeg setter den i pcen så finner den begge filene...Finnes det en måte slik at også dvd spilleren finner begge filene? Har cd-type noe å si(b ruker tdk dvd-r plater) Dvd spilleren er (philips Hts5000W, fra dette hjemmekino anlegget) Alle tips tas veldig godt imot... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Avspiller må også støtte multisession. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hvordan vite om en dvd spiller støtter multisession uten å teste det med en multisession cd? Er det bare sjeldne dvd spillere som støtter multisession disk? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Pleier å stå i manualen til spilleren. Noen ganger til og med på eska. Jeg er usikker på hvor mange stand-alone-spillere som støtter multisession. Trodde de fleste nye burde gjøre det. (om de støtter DivX/XviD/etc.) Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hvilket merke eller betegnelse skal jeg lete etter, vannskelig å vite hvilket ikon multisession disk skal ha? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det pleier å stå 'Multisession' skrevet med vanlige bokstaver. Evt. Multisession compatible. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er etter hva jeg har opplevd svært få stand alone dvd avspillere som støtter multisesion.. har vel hat en 10 forskjellige avspillere gjennom mine hender og ikke en av dem støttet multisesion.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå