joac Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg har en Dell M60 som jeg vurderer å selge. Er det noen som har noen forslag til hva jeg bør ta for den? Den er nesten 2 år gammel. Følgende spesifikasjon finnes: CPU:Intel® Pentium® M processor 1.70GHz Skjermkort: NVIDIA Quadro FX Go1000 128Mb: Skjermoppløsning: 1920x1200 Skjerm: 15.4" WUXGA Minne 2048 GB Disk: 60GB 9.5MM (7, 200RPM) IDE HARD DRIVE DVD/CD: (REMOVABLE) 8X DVD+RW DRIVE WITH DECODER Maskinen leveres med XP og Office installert og helt nytt batteri. Endret 29. august 2006 av joac Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei! Jeg er usikker på verdien av skjermkortet, men med såpass skjermoppløsning, minne og muligens rask harddisk så vil jeg nok tro at 8000 kr vil være oppnåelig for den, muligens mer. Er den oppskrapet? Batteriet er selvsagt et stort pluss. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
joac Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hei! Jeg er usikker på verdien av skjermkortet, men med såpass skjermoppløsning, minne og muligens rask harddisk så vil jeg nok tro at 8000 kr vil være oppnåelig for den, muligens mer. Er den oppskrapet? Batteriet er selvsagt et stort pluss. Hilsen, efikkan. 6767411[/snapback] Nei, ser helt strøken ut. Får nytt batteri fordi Dell har funnet ut at det gamle kan eksplodere (dell har funnet ut at en del modeller har et batteri som kan være brannfarlig) Får ta og legge den ut på finn og se Takk for svar Endret 29. august 2006 av joac Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Om du mener den er verdt noe mer, så kan du forsøke med litt høyere pris først, og så eventuellt lavere pris om du ikke får solgt den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå