Gå til innhold

Kjøpe nytt digitalkamera (3K)

Anbefalte innlegg

Hei,

har nå tenkt til å bytte ut mitt gamle kamera med noe bedre, mitt gamle var Fujifilm Finepix a330 med 3.2mp, et stort kamera som går på batterier og bruker en enormt lang tid mellom hver bilde den tar! Har lyst på et nytt kamera med høyere oppløsning, plass til mange bilder (stort minnekort, ikke for dyrt), kort tid mellom hvert bilde som tas (viktig!) og bør være lite og ha bra design. Kommer til å bruke kameraet mye til festbilder, men også til andre ting som feks. skogturer, turisme osv.

Noen tips på et bra kamera, er det et spesielt kamera jeg burde velge i denne prisklassen+minnekort?

Takker for hjelp, stoler på dere :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så mange som orker å svare på 10 lignende spørsmål hver dag. Les noen av innleggene som finnes her, der finner du en helt masse tips. Se deg evt. ut noen aktuelle kamera, og lag en ny tråd der du ber om en sammenligning av disse om du fortsatt er i villrede. Skriv da gjerne opp noen flere kriterier, så blir folk mer interessert i å svare.

Stenger denne, da jeg er sikker på at du både kan finne mange gode tips i de andre trådene, og at du kan skrive et mer utfyllende innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...