Joachim_F Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 EA har kunngjort Burnout 5 for PS3 og Xbox 360, og lover oss det ypperste innen grisekjøring. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hva skjer med EA? Burnout er arkade, ikke å kjøre rundt i en by og ødelegge! Gå tilbake til Burnout 2 og start derifra uten så altfor mange forandringer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Er dette melking?-Ja Bør Burnoutserien gå tilbake til røttene?-Ja Da var den saken løst. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja da er vi på gang igjen: EA lover DITT og DATT for ikke å snakke om DUBEDITTEN som du kan virkelig hærpe. Helt til spillet kommer ut så er det egentlig det samme gamle med samme tingene og samme miljøene med litt ny musikk og kanskje ny meny (om du er ekstra heldig nytt font i menyen). Beklager, jeg er Skeptisk til EA (med stor S og en god posjon "nja, skeptisk" fra Posten reklamen) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hva skjer med EA? Burnout er arkade, ikke å kjøre rundt i en by og ødelegge! Gå tilbake til Burnout 2 og start derifra uten så altfor mange forandringer. 6765044[/snapback] ea er arkade.. Endret 29. august 2006 av RRhoads Lenke til kommentar
koronag Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 EA er drit, jeg kan ikke huske sist gang jeg kjøpte et spill de ga ut. Bare se på Battlefield, de er godt i gang med å ødelegge den merkevaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hva skjer med EA? Burnout er arkade, ikke å kjøre rundt i en by og ødelegge! Gå tilbake til Burnout 2 og start derifra uten så altfor mange forandringer. 6765044[/snapback] ea er arkade.. 6765912[/snapback] Ja, men nå tror de at de kan lage Burnout litt mer "simulert"... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 EA er drit, jeg kan ikke huske sist gang jeg kjøpte et spill de ga ut. Bare se på Battlefield, de er godt i gang med å ødelegge den merkevaren. 6766573[/snapback] For all del start en diskusjon hvor du ikke vet forskjellen på en utgiver og en utvikler... EA er UTGIVEREN til Burnout, men det er Criterion som UTVIKLER spillet. Tror det er veldig mange på dette forumet som bare hater EA, for de tror de utvikler alle spillene de gir ut. Begynner å bli ganske lei av dette på forumet nå. Ikke missforstå meg, er selv kritisk til EA, men det finnes grenser. Alt de gjør er ikke bare galt. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg vet veldig godt at EA er utgiver, det er derfor jeg skriver "ga ut". Så du mener at utviklere utvikler spill i ro og mak uten påvirkning av utgiverne? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ser fram til dette her, liker Burnout-spela på PS2. Med høgare oppløysing og stor TV er der kanskje håp for at det blir greit å sjå på i splitscreen òg Kay Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg vet veldig godt at EA er utgiver, det er derfor jeg skriver "ga ut". Så du mener at utviklere utvikler spill i ro og mak uten påvirkning av utgiverne? 6772392[/snapback] Bra. Nei det mener jeg ikke. Er fullstendig klar over hvordan det fungerer i spillindustrien. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 paradise ble jo heldigvis ikke så brun melk, her er det jo masse nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg