Dr. Mobius Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hva med Junta? Sjekk linken for info. Spillet er grisemorsomt og anbefales på det varmeste. 6764669[/snapback] OI, dette hadde jeg helt glemt. Tror egentlig ikke et brettspill kan bli stort bedre. Men litt stress med regler for nybegynnere i spillet.. 6765468[/snapback] Sant nok, men hva med gleden når spillet mestres? Vi spilte alltid med at vi måtte holde taler under nominasjonsrunden. Det var alltid like moro. Og følelsen av å lure en av motspillerne til å tro at man var i allianse med dem, for så å dolke dem hardt i ryggen og stikke av med penga dems Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Sant nok, men hva med gleden når spillet mestres? Vi spilte alltid med at vi måtte holde taler under nominasjonsrunden. Det var alltid like moro. Og følelsen av å lure en av motspillerne til å tro at man var i allianse med dem, for så å dolke dem hardt i ryggen og stikke av med penga dems 6765555[/snapback] Mye goder som president. fikk masse øl fra en spiller jeg Ble noen lapper ekstra til han ja.. også litt morsomt å knerte noen som skal sette inn penger i banken Neeeei, detta spillet må jeg finne igjen her. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ta med kortstokk og spill Idiot finnes ikke bedre spill enn det ! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Stigespillet, Ludo og Kinasjakk går helt fint med en ti åring, også Diamantspillet. Et jeg anbefaler på det sterkeste, om du får fatt i det; Hero Quest: Det spillet var helt rått. Man drar faktisk på eventyr. Var helt hektet på det selv, jeg og min bror malte figurene og hele borettslaget av unger ble med og spilte. Kanskje ikke så gøy for fruen, men likte hun Ringenes Herre så er dette et gøyalt spill. Har det fortsatt og ungene er helfrelste, selv om yngstemann (4 år) ikke skjønner så mye. Monopol er jo også morsomt. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det har jo kommet en ny utgave av Monopol. Med VISA-kort og alt! Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Dotten, vet du om det er mulig å få tak i Hero Quest et sted? Husker det fra barndommen, fantastiskt spill. Det er jo forfaderen til moderne Warhammer Fantasy! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Dotten, vet du om det er mulig å få tak i Hero Quest et sted? Husker det fra barndommen, fantastiskt spill. Det er jo forfaderen til moderne Warhammer Fantasy! 6767440[/snapback] Jada, er fullt mulig å få fatt i det. http://toys.search.ebay.com/hero-quest_Toy...mZR8QQsacatZ220 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 er gøy med litt mer avaserte spill, som tar litt lenger tid enn - min liksom.. Monopol og risk er iallefall nevnt, ludo blir fort kjedelig, og varer kort.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 HAha, Hero Quest er så utrolig morsomt. Vurderer å gå til innkjøp av det på nytt jeg også. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hero Quest var/er tidenes brettspill, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kalaha (også kjent som Bantumi), N.Y. Chase, Scotland Yard, Munchkin, Dork Tower, Junta, Risk, m.fl. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Settlers of Catan er utrolig gøyt. Men kjøp for all del med utvidelsen "byer og riddere" Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 "The Settlers of Catan" er eit fint tidsfordriv på hyttetur! 6765195[/snapback] Indeed. Men for en 10-åring? Hva med Clued? Mord og tabuer i hyggelig innpakning. Lenke til kommentar
Stigy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei alle sammen Skal på hyttetur om 10 dager og må derfor gå til innkjøp av noen rå brettspill I posten i dag kome reklame fra http://www.br-leker.no/ som kunne tilby Trivial Pursuit - 20 års jubilemsutgaven for 119 NOK .) Tenkte å kjøpe dette. Men på hytteturen skal jeg møte min kommende "sønn" på 10 år. Tenkte å kjøpe et spill hele familien kunne ha glede av. Og da spør jeg dere. Hva er inn? Stigespill, jakten på den røde rubin og andre fra min tid er vel helt ute av bildet? Takk til de som hjelper .) 6764551[/snapback] Kokkelimonke høres helt på trynet ut, men er veldig gøy! Kortskalle er også svært morsomt, også for en tiåring ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå