TCi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Guildford, UK – August 29, 2006 – Buckle up and prepare to unleash automotive anarchy in the ultimate burner’s paradise. Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced that Burnout™ 5 is in development for the PlayStation®3 computer entertainment system and Xbox 360™ video game system from Microsoft®. Burnout 5 gives players license to wreak havoc in Paradise City, the ultimate seamless racing battleground, with a massive infrastructure of traffic-heavy roads to abuse. Gone is the need to jump in and out of menus and aimlessly search for fun like many open world games; in Burnout 5, every inch of the world is built to deliver heart-stopping Burnout-style gameplay. Every intersection is a potential crash junction and every alleyway is an opportunity to rack up moving violations. Of course, rules are made to be broken, and when gamers enter Paradise City, they’re assigned a Drivers License that quickly begins to amass a record of player’s most aggressive, reckless and destructive exploits behind the wheel. But it’s not the law that’s eyeing player’s progress … when gamers push things too hard they’ll be squaring off against the city’s most infamous burners, and these legends aren’t interested in who crosses the finish line first. “Burnout 5 is a complete reinvention of the series, built from the ground up for the PlayStation 3 and Xbox 360,” said Alex Ward, director of game design at Criterion Games. “To create truly next-generation gameplay, we needed to create a truly next-generation game, from top to bottom.” Burnout 5 also delivers the next level of speed and destruction, with brand new next-generation technology allowing gamers to literally rip their cars in half, in the most explosive pile-ups in the series’ history. Burnout 5 will ship in 2007 under the EA™ brand and was developed by Criterion Games in Guildford, UK. For more information about the Burnout franchise, please visit www.electronicarts.co.uk or our press Web site at www.electronicarts.co.uk/press. For more information about Criterion Games, please visit http://www.criteriongames.com Dette gleder jeg meg til! Loadingen har i det siste plaget meg med Burnout 4 når jeg spiller det. Dette ser lovende ut. Lurer på hvordan det blir med disse endringene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 "Can we have a look at it?" "Hmm... yeah, just for MTV!" Bare jeg som la merke til den? 6764093[/snapback] HAr egentlig aldri fallt for denne serien,og demoen til 360`en gi ikkje meirsmak for å si det slik. Men dama mi fallt pladask for det spillet derimot :!: Er godt å se at spillet vil bli bygget fra grunnen til begge plattformene. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gleder meg Stor fan av serien! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Husker jeg prøvde Burnout 1 på PSX(?) engang i tiden.. likte ikke det, så hørte jeg mye skryt om Burnout Revenge på X360, kjøpte det.. men tar det med på EBGames å bytter det inn i noe i morgen, har ikke sansen for den serien! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Husker jeg prøvde Burnout 1 på PSX(?) engang i tiden.. likte ikke det, så hørte jeg mye skryt om Burnout Revenge på X360, kjøpte det.. men tar det med på EBGames å bytter det inn i noe i morgen, har ikke sansen for den serien! 6890307[/snapback] Hmm, rart, det er jo genialt bra :!: Jo da, det krever ikke spesielt mye tankearbeid, men du kommer ikke langt uten knivskarpe reaksjonsevner, og når bilen din suser i 300 kilometer i timen og du får til ditt livs mest spektakulære takedown, er det få spillopplevelser som kan måle seg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 take me down to paradise city where the grass is green and the girls are pritty oooh won't you please take me hooome. Vel kan si at jeg har hatt det meget gøy med Burnout 3 PS2 Burnout: Legends PSP Burnout: Revenge 360 Så blir nok spennende dette. Håper vi snart får noen bilder og filmer av dette spillet. kanskje TGS eller XO6 Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Aiai, dette blir bra! Elsker hele Burnout serien av hele mitt hjerte, og nå som det blir utviklet fra bunnen av til 360/PS3 slipper vi de tekniske begrensningene fra PS2/Xbox motoren! Aah, man skal se at maskinkraften virkelig kommer til å dras nytte av denne gangen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Kan det aldri komme noen burnout spill til pc? Endret 19. september 2006 av complexity Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kan det aldri komme noen burnout spill til pc? 6892091[/snapback] nope Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Eg likar godt Burnout-serien, det einaste eg har hatt å utsette på han er at det blir vanskeleg å sjå på når ein spelar med delt skjerm. Satsar på at dette blir betre med HDTV. Kay Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Burnout spillene er morsomme i akkurat et par timer, etter det blir det bare drit kjedelig! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Burnout spillene er morsomme i akkurat et par timer, etter det blir det bare drit kjedelig! 6896100[/snapback] Sikkert derfor jeg har over 70 timer med spilling på Burnout 2 og 30 på Burnout Revenge Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Burnout spillene er morsomme i akkurat et par timer, etter det blir det bare drit kjedelig! 6896100[/snapback] Sikkert derfor jeg har over 70 timer med spilling på Burnout 2 og 30 på Burnout Revenge 6896247[/snapback] Det er nok fordi det er så utrolig gøy at det egentlig går 70 timer for ham og. Bare det merkes så fort at man tror det bare er noen timer. Ergo noen timer morro. Men Burnout er kongespill. KONGESPILL!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå