Gå til innhold

Hvem av disse: Logitech X530 Trust 8110B Cre T7900

Anbefalte innlegg

Hvem av disse:

Link

Tenkte og ha det sammen med Creative X-Fi XtremeMusic eler er det ikke nok utganger ?

Isåfall er det nok utganger på Creative X-Fi Platinum ?

Er goså litt dumt at utgangene er i front da det kommer til å se veldig stygt ut med alle de ledningene der ol.

Takker

*Edit: Uuups glemte vist å nevne at det blir en god del spilling men kommer også til å se en del på film og TV på PC'n ...

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går bra å koble til et 7.1 sett bak på begge lydkortene, men på Platinum-utgaven har du den ekstra boksen med flere tilkoblingsmuligheter, også optisk og coax digital. Når det gjelder høyttalere ville jeg ikke ha kjøpt noen av de settene - heller et skikkelig 2.1 sett i samme prisklasse. Hvis du har et integrert lydkort som duger litt ville jeg ha vurdert å droppe å kjøpe lydkort (inntil videre) og heller kjøpe et dyrere høyttalersett.

Lenke til kommentar

Men jeg liker visse detalier som bedre lydkort gir osv. men så store og kraftige høytalere er ikke så nøye bare jeg får suround (eller åssen det skrives) til en passlig pris ...

BTW: Broren min har det trust 7.1 settet har ikke fått testet det eller hørt noe særlig på det fordi han bor borte, men de virker ganske alright og husk er kun 15år som nesten ikke tjener penger som skal ha råd til conroe til ca. 12000-13000 så da kan jeg ikke bruke så alt for mye penger på dette og 2.1 sett gjir bare stereo ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...