danfuruvarp Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei har en standard v70 1998 mod med en 2 liter rekkefemmer på utrolige 126 hk.. det jeg lurer på er om noen som hvet om det går å hente ut litt flere krefter av en slik motor? ikke sånn altfor mye men litt så jeg kan få litt mere drag i den?? Turbosett er uaktuelt. tenker chipping, luftfilter etc.. Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Det vanlige er jo chip, luftfilter og eksos. Men det er jo nesten ingenting å hente på dette. Jeg mener å si at jeg leste en plass at man faktisk kunne bytte toppen med en i fra 20v motoren, vet ikke hva mer du evt. må bytte for å få dette til å virke. Det trenger ikke stemme i det hele tatt... EDIT: Her er en plass de har litt eksos og luftfilter til din bil: BSRAB Endret 29. august 2006 av otis Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 du kan jo skifte kam, men det er nok ikkje så mykje å hente.. eller sette i en 2.0T motor =) Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Eller selge denne blikkboksen, kjøpe deg en fin bil me bedre trimpotensiale! Om du ska ha effektøkningså monter en chip, nytt luftfilter og effektpotte og du har vel kanskje en 30 hk ekstra! Det billigste blir å dra over til sverige å kjøpe der! De har alt til disse tingene! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 er unødvendig å komme med sånne kommentarer. er ikkje ditt synspunkt om bilens utsjånad han er interessert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå