masteren Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Skal kjøpe ny mobil, pris 2500 - 3500kr. Merke: SE eller Nokia, ihvertfall ikke siemens Har sett på SE k800i, m600i, w850i, har noen gode/dårlige erfaringer med disse. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nokia har N73, en symbiantelefon med 3,2 mpix kamera til 4000 kr u/abb. De telefonene du har nevnt er ikke dårlige de heller.. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har selv en K800i. Og må si at jeg er kjempefornøyd med den. Har egentelig ikke hatt noen problemer med mobilen hittil (hatt den litt mer enn 1 mnd). Styrepinnen i midten har blitt kraftig forbedret. Kamera er ikke til å klage på heller. Litt kjipt at kameralinsen glir ned når du har den i lomma (bare av og til). Men anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
masteren Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Nokia har N73, en symbiantelefon med 3,2 mpix kamera til 4000 kr u/abb. De telefonene du har nevnt er ikke dårlige de heller.. 6765463[/snapback] Har hørt om den ja, men den er for dyr Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Da har du jo K800 som er en kjempetelefon, iallefall etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har selv en K800i. Og må si at jeg er kjempefornøyd med den. Har egentelig ikke hatt noen problemer med mobilen hittil (hatt den litt mer enn 1 mnd). Styrepinnen i midten har blitt kraftig forbedret. Kamera er ikke til å klage på heller. Litt kjipt at kameralinsen glir ned når du har den i lomma (bare av og til). Men anbefales på det sterkeste 6765610[/snapback] Har nevnt det før,men vil påpeke at flere sliter med styrepinnen på K800i og på min begynte den å lage ulyder etter 3 dager Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har selv en K800i. Og må si at jeg er kjempefornøyd med den. Har egentelig ikke hatt noen problemer med mobilen hittil (hatt den litt mer enn 1 mnd). Styrepinnen i midten har blitt kraftig forbedret. Kamera er ikke til å klage på heller. Litt kjipt at kameralinsen glir ned når du har den i lomma (bare av og til). Men anbefales på det sterkeste 6765610[/snapback] At kameralinsa glir ned er vel litt usannsynlig. Regner med du mener linsebeskyttelsen. K800i ser ut til å være en telefon som passer deg bra. Blir nok ENDA lettere for oss andre å hjlpe deg hvis du bruker malen, eller forteller mer hva du vil ha av funksjoner, og ikke bare at den skal koste 2500-3500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå