V-by Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei. Er det noen som har et enkelt program som kan brukes til ut og innlån av diverse ting. Akkurat som på et bibliotek, der de har et system over hva de har, hva som er utlånt osv... Jeg har søkt litt på google, men har ikke funnet noe for jeg aner ikke hva jeg skal søke på Det hadde vert best om programmet hadde vert gratis, emn betalt versjon godtas også. Og det bør være enkelt å bruke. Takker for svar Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 DVD Profiler mener jeg kan ta for dvder, men noe mer vett jeg ikke. kan jo søke på det og lese om det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Takker skal se på det. Så lenge programmet kan registrere strekkoder og se hva som er på lager og hva som er lånt ut så funker det. Må seff være lagt opp til at en kan bruke slik strekkode leser. Men så er det jo ingen som aner hva en kaller et slikt program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå