uranus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hei! Lurte på om noen vet om koder eller måter å tjene penger raskt på GT4. Trenger sterkt penger til å trimme, hehe, men bilen er så dårlig at jeg tjener så tregt. Jeg har runda, nesten, spillet før for lenge sida men gamet er sletta fra minnekortet så starta fra nytt. Husker ikke noe fra da jeg spilte før. Håper noen kan komme med råd, koder og tips! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du kan få penger om du har mye penger fra 3'er (tror jeg) Når du starter opp. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 som han over her sier, dersom du har et savegame fra GT3 så kan du overføre 100.000 til kontoen din. utover det så er det vel et par cuper du kan kjøre som du tjener fett med penger på samt at du kan selge bilen du får. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hvordan overfører jeg det da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du får automatisk beskjed om det da du starter ny karriere. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Det fikk ikke jeg :S Hadde ikke kommet langt på GT3 da Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjør rally løpene som er ganske lette. Hsuker ikke hvilke circuits men det er 3 baner med 2 laps og når du klarer det får du en modifisert rallybil som du kan selge for 300 000...gjør dette er par ganger så har du nok penger til ultimate car: Nissan Skyline Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Finn ut hvem det er da Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 er det på pc eller konsoll (hvilken konsoll) ? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 GT4 finnes kun til PS2. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Skaff deg f.eks. action replay max og finn kodene på www.codejunkies.com Action Replay Max er en DVD med bl.a. kosesystem for å jukse/forandre på spill. Det er også en medieavspiller og minnekortbehandler med. (Kan bl.a. formatere 'ødelagte' PS2-minnekort og ta backup av minnekort til USB-minnestikker. Ska du skrive koder manuelt kan du kople til et vanlig PC-tastatur (USB). Koder til GT4 Endret 29. august 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hvor skriver du inn de kodene da? Hvor som helst? Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er da ikke akkurat hjernekirurgi å tjene penger i GT4? Bare finne et løp du greier å vinne med bilen du har, og kjøre det om og om og om og om igjen, til du får råd til å oppgradere eller kjøpe ny bil. Skulle strengt tatt være komplett unødvendig å bruke koder i det spillet! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvor skriver du inn de kodene da? Hvor som helst? 6766200[/snapback] Nei. I kode-editoren til Action Replay. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Ah i see.. Grunnen til at jeg vil bruke koder er fordi jeg ikke vil ta alle løp enda en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå