Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp folkens. Har spurt her før om hvor jeg finner rørbombene (i demoen). Slik jeg skjønte det så finner man det i våpenbutikken. Jeg går dit, men finner ikke noe. Skal jeg gå å kjøpe de av han fyren i butikken eller?

Har gjort noen oppdrag, men ikke da heller dukker rørbombene opp i menyen som jeg kan jøpe av. Bare balltre osv. Må jeg gjøre tilnærmet ALLE oppdragene for å ha nok penger og først da dukker rørbombene opp i menyen? Brukt noen timer i Demoen, men nå gir jeg snart opp på å få rørbombene! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp folkens. Har spurt her før om hvor jeg finner rørbombene (i demoen). Slik jeg skjønte det så finner man det i våpenbutikken. Jeg går dit, men finner ikke noe. Skal jeg gå å kjøpe de av han fyren i butikken eller?

Har gjort noen oppdrag, men ikke da heller dukker rørbombene opp i menyen som jeg kan jøpe av. Bare balltre osv. Må jeg gjøre tilnærmet ALLE oppdragene for å ha nok penger og først da dukker rørbombene opp i menyen? Brukt noen timer i Demoen, men nå gir jeg snart opp på å få rørbombene!  :cry:

6776564[/snapback]

For mitt vedkommende så får jeg tilgang til å kjøpe rørbombene etter at man får telefon om "Snatch"-oppdraget.

Lenke til kommentar

Fant min første target i hitman mission :)

Slikt man gjør det etter det jeg har forstått er:

Velg hvem target du skal finne, drep med det våpenet som er ved bildet av target.

Kjør til area som han skal befinne seg i.

Så er det bare cruise rundt og se på det lille gps kartet. Du vil ikke se en rød pil på han, men på GPS vil det komme et hitman markering så da vet du hvor han befinner seg.

Tar tid men har klart å tatt den første (Dick i downtown)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
hvis det er noen som bor i nærheten av Ski så selges Saint row "åpenlyst" spaceworld på Ski storsenter  :thumbup:

6776953[/snapback]

Hvis de ikke har flere kopier enn de som står ute i butikken, er de nok utsolgt nå. :devil:

6778103[/snapback]

Utsolgt før lanseringsdagen? hehe. Sterkt. :)

Ellers - har fått spill litt de siste par dagene. Som vanlig går ting veldig tregt med meg i starten... (skylde på alderen?) men dette virker moro!

Par ting som jeg kunne ønsket meg:

1. Mulighet for å forandre på view angles når man kjører bil. Third person driving - se bilen bakfra - er for meg uvant. Skulle gjerne kunne sitti inni og sett utover panseret eller noe.

Hmm, var visst bare en ting dette.. vel vel. Gikk inn i en musikkbutikk (i spillet altså) og kjøpte noe musikk i dag, klassisk musikk, figaros bryllupp, div mozard, verdi og andre. Operarer og symfonier. Kult med opera som bakgrunnsmusikk på playlista mens man lar blodbadet gå...

Som sagt tidligere, er ikke så kjent innen genren så det meste er nytt for meg. Men moro.

Frame rate? Faktisk noe hakking en par ganger hvis jeg slipper konsentrasjonen og ser etter det. Men når jeg konser på det jeg skal gjøre så husker jeg ikke etterpå om jeg har opplevd det eller ikke. Men har kjørt rundt i byen noen ganger og startet helvete og kjørt som f.. og da har jeg kunnet se litt av det. No big deal. Syntes det var værre en par ganger i GRAW.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
hvis det er noen som bor i nærheten av Ski så selges Saint row "åpenlyst" spaceworld på Ski storsenter  :thumbup:

6776953[/snapback]

Hvis de ikke har flere kopier enn de som står ute i butikken, er de nok utsolgt nå. :devil:

6778103[/snapback]

Utsolgt før lanseringsdagen? hehe. Sterkt. :)

Ellers - har fått spill litt de siste par dagene. Som vanlig går ting veldig tregt med meg i starten... (skylde på alderen?) men dette virker moro!

Par ting som jeg kunne ønsket meg:

Mulighet for å forandre på view angles når man kjører bil. Third person driving - se bilen bakfra - er for meg uvant. Skulle gjerne kunne sitti inni og sett utover panseret eller noe.

Gikk inn i en musikkbutikk (i spillet altså) og kjøpte noe musikk i dag, klassisk musikk, figaros bryllupp, div mozard, verdi og andre. Operarer og symfonier. Kult med opera som bakgrunnsmusikk på playlista mens man lar blodbadet gå...

6778406[/snapback]

Enig det med viewangles spesielt når man kjører bil. Men et lite triks for å få kamera riktig posisjon etter å sett litt rund er å trykke raskt på skuldre knappene.

Viste ikke at du kan kjøpe musikk i spillet :ohmy:

Alltid nye overaskelser :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Enig det med viewangles spesielt når man kjører bil. Men et lite triks for å få kamera riktig posisjon etter å sett litt rund er å trykke raskt på skuldre knappene.

Viste ikke at du kan kjøpe musikk i spillet  :ohmy:

Alltid nye overaskelser :)

6778469[/snapback]

Hehe. Skjønte ikke at det gikk først jeg heller. Men så så jeg at man kunne lage playlists, men trodde først at det var for musikk utenfor spillet på 360'ns harddrive eller tilkobla enheter som så kunne spilles av i spillet som på andre titler. Men det var visst playlists man måtte lage ut fra kjøpt musikk i spillet.... :D Kosta 20 dollar per låt! Så det var dyrt. Tror det går ann å bryte seg inn i butikken å rappe låter også.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Tror det går ann å bryte seg inn i butikken å rappe låter også.

6778497[/snapback]

Prøvde nettop på det i en eller annen butikk. Må si at det ble totalt mislykket forsøk. Ikke lett å få opp safen. Man må svinge med analoge sticken i riktig vei.

Tok bare noen sekunder så kom "snuten" og plaffet løs på meg da alarmen gikk :D

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Kjøpte det i Spaceword i Fredrikstad tidligere i dag.

Så langt syntes jeg spillet er meget underholdende. Frameraten hopper litt her og der, men for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke mer enn at jeg nevner det her pga. den pågående diskusjonen.

MEN, en ting som irriterer meg er er tilsynelatende problem med shaders, eller en gjennomsiktighetseffekt. Merker spesielt dette på bilrutene og noen av hår-effektene, da sideburns osv. Det ser kornete og gir på avstand en illusjon om sorte prikker. Effekten er tilsvarende i bilrutene, der det ser ut som de er dekket med sorte prikker.

"Effekten" er lik i demoen.

Lenke til kommentar
6/10 i Edge er litt over gjennomsnittet. Det vil tilsvare 70-80 i de fleste andre publikasjoner/nettsteder.

6779258[/snapback]

jada, den hører vi alltid. 6 av 10 er dårlig, også for Edge. Selv Dead rising fikk 8. Og det er ihvertfall ikke noe topp spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...