Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden

Straffa

Anbefalte innlegg

Fikk spillet i går tidlig, og spilt det en god del nå. Liker det mye bedre enn GTA, da spesiellt kontrollen av bilene og personen. Syns det er lang enklere å bevege seg enn i GTA serien.

Ellers er jo grafikken helt ekstrem da, og inntrykkene pumpes ut i fabelaktig HD så sansene blir meget fornøyde.

Historien er også et par hakk over GTA, og jeg elsker å kunne spesial-lage characteren min fra bunn av som i Tiger Woods f.eks. Mye snasent på radioen, og Norge blir omtalt (ikke i så veldig hyggelig form men omtalt dog alikevel) på talkshow radioen. Gotta love it :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har kjøpt det i butikk i Trheim idag??

6771706[/snapback]

Jepp, men fikk ikke lov å fortelle det videre... Men hvis du spør etter spillet og smiler pent, kan det være det er en butikk de er greie. ;)

6771815[/snapback]

Gjett om jeg da tipper på Spideman du... ;)

Too late ikveld allikevel.

Dessuten bestilt fra videogamesplus på mandag, så håper å ha det imorgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

De hadde det ikke på Spiderman i Trondheim for et par timer siden hvertfall. :] (den nye Spiderman butikken ved siden av Outland)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
hverken elkjøp eller spaceworld på lillehammer selger det :(

6771441[/snapback]

Faen ta. Hadde de ikke inne, eller ville de ikke selge? Takk for at du gadd å ta turen da :p Hvor går du på skole?

Birger :)

6771722[/snapback]

Spaceworld ville ikke selge, mens elkjøp trodde de fikk inn i morra. Ferdig på skolen, jobber på rema strandtorget hehe.

Lenke til kommentar

Det har allerede kommet ut cheats for spillet som kan tastes på telefonen i spillet.

Heldigvis får man ikke unlocke achievements for de som har tenkt å jukse :)

Herlig spill!

Hadde et oppdrag der jeg skulle ta ut noen av vice king gjengen. Det viser seg at gjengen er på et horehus. Etter å ryddet opp i gangene måtte jeg inn i rommene.

Sparket opp dørene og ja der var de i full gang med horene :D

Lenke til kommentar
Noen som holder på med hitman missions? Sliter med å finne folk

6773842[/snapback]

Etter noen timers spill i dag er jeg strålende fornøyd :D Det samme er mine 3 kompiser som var med å spille. Prøvde oss på de vi og, men viste seg å være vanskelig.. Skal prøve mer i morgen, sier ifra nåe jeg finner noen ;)

Lenke til kommentar
Noen som holder på med hitman missions? Sliter med å finne folk

6773842[/snapback]

Etter noen timers spill i dag er jeg strålende fornøyd :D Det samme er mine 3 kompiser som var med å spille. Prøvde oss på de vi og, men viste seg å være vanskelig.. Skal prøve mer i morgen, sier ifra nåe jeg finner noen ;)

6773955[/snapback]

Har prøvd i en time nå men finner ingen. Fint om noen kan poste hvis man finner noen av disse

Lenke til kommentar

Så video reveiwen til gamespot en gang til å da la jeg merke til noe fiffig. Det er rart med TV og filmreferanser i bilnavnene i saints row.

For som dere som har sett seinfeld vet så jobber Newman i postvesnet og i en episode drar han og Kramer ut i hans postbil for å pante flasker.

Nå finnes de slike postbiler i saints row. Med det fengende navnet.....Newman :D

Lo litt når jeg så det. Har også hørt om OJ Simpsons referansen til en ford osv i spillet. (en annen tråd her på forumet)

Virkelig fin liten detalj i spillet.

Lenke til kommentar

Spillte i 3-4 timer igår og spillet er faktisk ganske bra:) Men til tider så er det litt problematisk! Slaet ganske mye med #1 Fan oppdraget siden bilen vi kjørte tålte lite og hans tålte mye! Og kan legge til det at når du skal skyte bakover så ser man ikke fremover og da blir det krasj deluxe! skulle funket å f.eks trykket inn høyre analogen når man kjørte slik at kameraet gikk automatisk tilbake som de bruker i SOCOM 3.

Det morsomste oppdraget hittils er vel det med horehuset som avanore nevnte. Kult å slakte folk og så lete litt bak dører og skremme vettet ut av de Vice Kings gutta som har seg. Sparket opp en dør og plutselig hopper negeren ut av senga og detter på bakken:p fine detaljer det der.

Sliter ikke så mye med framedrops men det dukket opp til tider.

En ting som jeg synes var ganske unødvendig må være hun dama du kan ringe som kommer å henter deg og så kan du velge hvor hun skal kjøre! For det første går det tregt og for det andre så kan du jo bare stjele en bil og kjøre selv som er bedre. Drepte dama og tok bilen jeg.

Lenke til kommentar
En ting som jeg synes var ganske unødvendig må være hun dama du kan ringe som kommer å henter deg og så kan du velge hvor hun skal kjøre! For det første går det tregt og for det andre så kan du jo bare stjele en bil og kjøre selv som er bedre. Drepte dama og  tok bilen jeg.

6775558[/snapback]

Da har du misforstått :)

Først sier du at det er vanskelig å skyte bakover samtidig og holde seg på veien.

Hva om du får dama til å kjøre så har du ikke det problemet :)

Genialt når du skal ta en drive by eller hva det der heter

Jeg har 2 homies på telefonen jeg kan bruke. Men jeg bruker som regel en av gjeng medlemene som er på gaten når jeg trenger litt hjelp.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Da har du misforstått :)

Først sier du at det er vanskelig å skyte bakover samtidig og holde seg på veien.

Hva om du får dama til å kjøre så har du ikke det problemet :)

Genialt når du skal ta en drive by eller hva det der heter

6775683[/snapback]

Gah, genialt! :D Har også lurt på hva jeg skulle med henne, men det var jo rett og slett genialt! ;)

Jeg har 2 homies på telefonen jeg kan bruke. Men jeg bruker som regel en av gjeng medlemene som er på gaten når jeg trenger litt hjelp.

6775683[/snapback]

Har ikke spilt så lenge enda, litt over to timer, men Will var nå veldig grei å ha med når jeg skulle sprenge de to narkolab-ene. ;)

Ellers må jeg si at jeg har kost meg veldig med Saint's Row så langt. Foreløpig synes jeg det er en god del artigere enn GTA:SA var. Det er mye man kan gjøre, det er enkelt å finne stedene der ting skal gjøres (pathfinder var en veldig ålreit greie). Kontrollene sitter også veldig bra, lett å bevege seg, skyte, etc., lettere enn i GTA:SA synes jeg. Liker også opplegget med missions og at de må "låses" opp ved å gjøre forskjellige aktiviteter (for å få mer "respekt"). Sørger for en jevn progresjon og en jevn fordeling mellom aktiviteter og oppdrag. Oppdragene er også underholdende og ikke for vanskelige, og belønningen (så langt som jeg har sett) er gode; nye områder av byen og mer penger pr dag. :) Og jeg føler hele tiden at det er masse jeg kan gjøre om jeg vil, hvilket er et stort pluss!

Lenke til kommentar
Gah, genialt! :D Har også lurt på hva jeg skulle med henne, men det var jo rett og slett genialt! ;)

Ja ikke sant :)

Man får sikkert bedre homies med raskere biler etterhvert lenger man er i spillet.

Ellers må jeg si at jeg har kost meg veldig med Saint's Row så langt. Foreløpig synes jeg det er en god del artigere enn GTA:SA var. Det er mye man kan gjøre, det er enkelt å finne stedene der ting skal gjøres (pathfinder var en veldig ålreit greie). Kontrollene sitter også veldig bra, lett å bevege seg, skyte, etc., lettere enn i GTA:SA synes jeg. Liker også opplegget med missions og at de må "låses" opp ved å gjøre forskjellige aktiviteter (for å få mer "respekt"). Sørger for en jevn progresjon og en jevn fordeling mellom aktiviteter og oppdrag. Oppdragene er også underholdende og ikke for vanskelige, og belønningen (så langt som jeg har sett) er gode; nye områder av byen og mer penger pr dag. :) Og jeg føler hele tiden at det er masse jeg kan gjøre om jeg vil, hvilket er et stort pluss!

Samme her. Storkoser meg mere med denne her enn GTA:SA fordi nettopp her må man bygge opp respekten ved å gjøre andre ting.

Kontrolleren sitter som støpt her hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...