Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Det er faktisk 2 ting jeg skulle ønske spillet hadde. Væreffekter som regn og snø, og at du kan forandre kamera vinkel når man kjører bil. Greit å se alt i tredje person men når du kjører en big ass trailer så blir skjermen litt liten og veien blir jo nesten borte Det er jo bare småtteri, men likevel litt rart de ikke kunne tatt med 1 person til 3 person 6769872[/snapback] Det har både lynt og tordnet og regnet i min versjon av Saints Row. Og man kan snu og flytte på kameraet med høyre analoge spake når man kjører en bil. 6769890[/snapback] Seriøst? Har spilt minst 4-5 timer og har ikke opplvevd noe som helst forandring av vær. Kun natt og dag med klar og overskyet himmel. Nå ble jeg overasket Med kamera mente jeg du kan se innenfra bilen eller fra støtfangeren. Dårlig til å forklare Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 fant det nå: Se i bakgrunnen her, spesielt mot venstre Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) hehe ok, da er det bekreftet hehe.. Å gleder meg mer! Hvorfor skal man jobbe når man får et nytt spill. Skulle ha vært en lov mot og jobbe da. Et lite fritak hadde vært godt hehe Endret 30. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Merkelig jeg ikke har opplevd regn eller torden I så fall skjer det sjeldent Endret 30. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Spilte dette et par timer i går.. Dette var det jeg likte: 1) Mye artigere enn GTA 2) Bedre framerate enn GTA (synes framerate på GTA ødela spillet) 3) Man kan SAVE når man vil 4) At veien du skal kjøre er merket opp. Men er mye TEARING her... Synes dette spillet virker mye bedre enn GTA. Og spillet flyter langt fra perfekt, men det er bra! No doubt! 6768818[/snapback] Skjønner ingen ting av det innlegget ditt? Har du problemer med å skrive norsk? Er så mange ufullstendig setninger at jeg blir rar i hodet Dette spillet var EVIG KJEDELIG 6768826[/snapback] Jaha.. Og med dette skulle hva skje? Hvem faen bryr seg om "tearing", "framedrops"? Kjøp spillet, og nyt det for hva det er verdt. Etter å spilt demoen, er jeg personlig frelst. Dette er en god tittel til X360. Birger Ed1t: leif Endret 30. august 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg synes nå det var meget lett forståelig. Hvis du vil ha det inn med teskje så skriver EssspeN at han: Liker Saint's Row bedre enn Grand Theft Auto. Saint's Row har flere bildeoppdateringer enn Grand Theft Auto, (EssspeN synes Grand Theft Auto hadde hakkete og ujevn bildeoppdatering) I Saint's Row kan man lagre spillet når man vil. Trenger altså ikke å besøke huset sitt eller kjøre milevis for å komme til et lagringspunkt. Når man skal kjøre til et sted langt unna i Saint's Row, så er det markert i veiene hvor man skal svinge, og hvilke veier som anbefales. Hvis du synes de korte setningene til EssspeN var vanskelige å forstå, så må kanskje du også se litt på din egen leseforståelse. Jeg synes i alle fall EssspeN fikk poengene sine over kort, greit og forståelig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Takk for omskrivningen Birger Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Elkjøp sa de ikke skulle få det inn til meg i dag, men kjøpte det på spaceworld så nå skal jeg game ja Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvilken Spaceworld butikk? Tenkte meg kanskje nedover for å se om de solgte det på Spaceworld Lillehammer. Birger Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Spaceworld Elverum (kremmertorget hvis du er i nærheten:p) Det er vel verdt turen Lillehamer-Elverum for å få saints row? Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvilken Spaceworld butikk? Tenkte meg kanskje nedover for å se om de solgte det på Spaceworld Lillehammer. Birger 6770993[/snapback] kan ta meg en tur nedover jeg =) Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ta en tur innom spaceworld sandvika på vei hjem fra jobb da... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Noen som holder på med hitman missions? Finner ingen av de jeg har fått oppdrag å drepe. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Kom over denne listen her. Sanger som spilles på radion Big ass liste Caro – My Little Pony Dieselboy and Kaos – Barrier Break Evil Nine – We have the Energy Freq Nasty - Amped ILS – Ill Logic ILS – Tiny Toy ILS – West Coast Koma and Bones – Questo Y Sporco Koma and Bones – Twisted Streets PsychatronX – Twisted Rythym Division – Uzi Skynet – Catherine Wheel Skynet - Stingray Stratus – You Must Follow Styles of Beyond - Subculture Bang Tango – Dancin on’ Coals Bang Tango – Love Injection Bang Tango – Someone Like You Great White – Once Bitten Twice Shy L.A. Guns – Ballad of Jayne Ratt – Back Fore More Ratt – Round and Round Ratt – Way Cool Jr. Slaugher – Mad About You Slaughter – Spend my Life Slaughter – Up all Night Winger – Easy Come Easy Go Winger - Seventeen Afrifcan Roots Act 1 – Addis Adaba Dub Beat Pharmacy – Slow Down Eek-A-Mouse – Jamaicanese Horace Andy – Live in the City Horace Andy – Stop The Fuss Jah Batta – Informa Jah Woosh – Riding Melody Love Joys – All I Can Say Prince Douglas – Tongue Shall Tell Dub Scotty –Draw your Brakes Sugar Minott – International Herb Tapper Zukie – Man Ah Warrior The Pioneers – Time Hard U-Roy – Way Down South Wayne Jarett – You and I Beethoven - Sym. No. 7 4th movt Beethoven – Egmont Overture Beethoven – Für Elise Beethoven – Sonata No. 14 1st movt Beethoven – Sonata No. 14 3rd movt Beethoven – Sonata No. 23 1st movt Beethoven – Sym. No. 1 – Finale Beethoven – Sym. No. 5 1st movt Beethoven – Sym. No. 6 1st movt Beethoven – Sym. No. 9 4th movt Chopin – Ballade No. 1 Chopin – Concerto No. 2 1st movt Chopin – Concerto No. 2 3rd movt Chopin – Etude No. 11 Chopin – Etude No. 3 Chopin – Impromptu Chopin – Prelude No. 15 Chopin – Prelude No. 17 Chopin – Prelude No. 3 Chopin – Waltz No. 6 Delibes – Lakme Flower Duet Handel – Halleluja from Messiah J. Strauss – Die Fledermaus Overture J. Strauss – Leichtes Blut Fast J. Strauss – Tritsch Tristsch J.S. Bach – Concerto No. 5 J.S. Bach – Fantasy and Fugue J.S. Bach – Partita No 1. – Gigue Liszt – Funerailles Liszt – Hungarian Rhapsody No. 2 Liszt – Liebestraum No. 2 Mendelssohn – Violin Concerto 3rd movt Mozart – Concerto No. 21 2nd movt Mozart – Eine Kleine Nachtmusik 2nd movt Mozart – Turkish March Mussorgksy – Bare Mountain Offenbach – Gaiete Parisienne – Can Can Pachelbel – Canon in D Paganini – 24 Caprices Rossini – The Barber of Seville Rossini – The Thieving Magpie Rossini – Wilhelm Tell Overture S. Joplin – Maple Leaf Rag S. Joplin – The Entertainer Tschaikovksy – 1812 overture Tschaikovksy – The Reed Flutes Tschaikovksy – The Sugar Plum Fairy Tschaikovksy – Violin Concerto 1st movt Tschaikovksy – Violin Concerto 3rd movt Verdi – La Traviata Verdi – Rigoletto Vivaldi – Four Seasons No. 1 Vivaldi – Four Seasons No. 2 Vivaldi – Four Seasons No. 4 Wagner – Lohengrin Overture Wagner – Ride of the Valkyries Wagner – Rienzi Overture Wagner – Tannhaesuer Overture Wagner – Twilight of the Gods Aberdeen City – God is Going to Get Sick Of Me Afghan Wings – Conjure Me Alec Empire – Kiss of Death Art Brut – Bang Bang Rock And Roll Bad Brains – Banned in DC Bear vs. Shark – 5,6 Kids Codeseven – Roped And Tied Cruiserweight – To Be Quite Honest Danko Jones – Home to Hell Editors - Munich Fall Out Boy – Of All The Gin Joints… Hockey Night – For Guys’ Eyes Only Huge – Happiness Everyday Husker Du – Could You Be The One Idelwild – Too Long Awake If I Were King - Cauterise Iggy Pop – Wild America Janes Addiction – Mountain Song Jet By Day – Meet Me In The Dark Kinski – Hiding Drugs In The Temple Local H – Bound for the Floor Mastodon – Blood And Thunder Men Woman and Children – Friday Night Fist Night Motion City Soundtrack – Everything is Allright My Awesome Compilation – Put Up A Fight New Years Day – Ready, Aim, Misfire Orange Park – Make up Your Mind Paint It Black - Panic Reggie & The Full Effect – Get Well Soon Rock-N-Roll Soldiers – Anthem Seemless - Lay My Burden Down Shelby – The Golden Boy Stereophonics - Girl Tempercalm – I Need A Co-Pilot The Adored – TV Riot The Aquabats Look At Me, I’m a Winner The Fall of Troy – F.C.P.R.E.M.I.X. The Letters Organize – Don’t Move The Loved Ones – 100K The Oranges Band – Atmosphere Vendetta Red – Silhouette Serenade Young Offenders Institute – We’re the Young Offenders Clemens Schweikhart & Matthias Wittwer – Groovemob **** Walter – Playground of the Stars Didier Heinrich & Jose Le Gall – Hello Jack Eric Casper & Janko Nilovic – Bossa New Look Eric Casper & Janko Nilovic – Super Week-End Eric Casper & Janko Nilovic – Week-End Pop Fred Marius & Jurgen Jaenner – Adventure in Speed Gerhard Narholz – Bossa Cubana Gerhard Narholz – Holiday Road Hendric Haydegg – Italian Summer Jan Schneeberg – Looping Joey Johnson – Alpenrose Memories Joey Johnson – Emily’s Happy Hop Jurgen Jaenner – Quicka Negra Larz Kurz & H.C. Mylla – Bratwurst Polka Larz Kurz & H.C. Mylla – I und du B Marc Durst – Cocktail Bossa Marc Durst - Holiday Bossa Nova Marc Durst – Nice Swing Marc Durst – Shopping Girls Marc Durst – Tutti Flutti Swing Nicolas Folmer – Running Swing Otto Sieben – Curley Shirley Otto Sieben – Western Post Per Bluitgen Andreasen & Yannick Kalfayan – Peyi La Douce Peter Sander – Autumn Sun Peter Sander – Sweetness Renato Bui & Martha Wild – Yodel of Joy Ronald Sekura & Otto Sieben – Pepito From Tampico Stephane Doukhan, Marc Durst & Edouard Miffre – Glamour Bossa Nova Stephane Hugeunin, C. Padovan & Yves Sanna – Quando Sei Vicinio A Te Umberto Pagnini – Slapstick Duck Twist Werner Eraerds – O leichtman das Jodeln Airborn Audio – Inside the Globe Aisha – Bounce Like My Checks Aisha – Leave the Ho Bathgate – Everything’s A Go Bisc One - Crumbs Black Market Militia – Hood Lullabye Black Market Militia feat. Dead Prez - Audobun Ballroom Black Milk - Danger Black Sheep – Flavor of the Month Camp Lo – Glow Clipse - Grindin Copywrite – Beautiful Trainwreck De La Soul – Rock Co. Kane Flow Eric B. and Rakim – Paid In Full Exile feat. Slum Village – Time has Come Grafh – Get Shot Boy Jin – Golden Kenn Starr – What Up Likwit Junkies – Keep Doin It Little Brother – Shake it M.E.D. - Nightlife Madvillian – Money Folder Masta Ace – Take a Walk Masta Ace feat. Jean Grae – Soda Soap Masta Killa – Digi Warfare Masta Killa feat. Ghostface and Raekwon – D.T.D. Masta Killa featuring ODB & RZA – Old Man Mathematics – Spot Lite ft. Wu Tang Clan Mathematics – Two Shots of Henny Mathematics feat. Ghostface and Raekwon – Real *****z Mathematics feat. Method Man – John 3 16 MC Lyte – Paper Thin MHE Ghostface feat. Trife – Milk ‘Em Planet Asia feat. Prodigy – Stick and Move RA the Rugged Man – Black and White Rich Medina – Holdin’ Up Sa-Ra feat. Pharoahe Monch – Fish Fillet The Alchemist feat. Lloyd Banks – Bangers Three 6 Mafia feat. Trillville & Lil Wyte – Who is I? Turf Talk – Do The Robot Twista – Overnight Celebrity Vordul Mega - Spitamatic Wordsworth – Gotta Play Endret 30. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ooo, mye klassisk der gitt.. Det er bra! Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hverken elkjøp eller spaceworld på lillehammer selger det Lenke til kommentar
Dec Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen som har kjøpt det i butikk i Trheim idag?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hverken elkjøp eller spaceworld på lillehammer selger det 6771441[/snapback] Faen ta. Hadde de ikke inne, eller ville de ikke selge? Takk for at du gadd å ta turen da Hvor går du på skole? Birger Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Dagbladet skriver dette: Det som skjer er at gjenstander og teksturer brått kan forsvinne i noen sekunder. Jeg kjørte for eksempel over en bru, da hele veien forsvant under meg. Jeg var et sekund redd for at bilen skulle falle ned i avgrunnen, men den holdt stø kurs «i lufta» mot tryggheten noen meter der fremme. Jacques Hennequet, produsenten på «Saint's Row» hadde dette å si: - Xbox 360 er en fantastisk maskin, og vi kan gjøre mye mer med den enn vi tidligere kunne. Men en ting som ikke har forandret seg er overføringshastigheten fra DVD-spilleren. Det er den nye lydmuren. Og det er dette som skal være årsaken til at grafikken i «Saint's Row» hikker av og til. Ettersom svært mye av grafikken må leveres på én gang (spillet vet aldri hvilken vending spilleren skal ta, ettersom det er helt åpent), klarer det rett og slett ikke å levere alt, alltid. - Mengden av data vi trenger for å vise én bygning i «Saint's Row» er fire ganger så stor som det vil hadde behøvd på Xbox. Kanskje mer, faktisk ... sannsynligvis noe sånt som åtte ganger så mye, fortalte Randall Turner til Wilson. Har spilt det 8-9 timer og har opplevd kun 1 gang at bakken under meg forsvant i et sekund. Nå vet jeg svaret på det hvis det skulle skje igjen. Det er ikke en bugg i spillet med rett og slett dvd spilleren som ikke klarer å gi ut nok informasjon til boksen. Link Endret 30. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
baltie Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Noen som har kjøpt det i butikk i Trheim idag?? 6771706[/snapback] Jepp, men fikk ikke lov å fortelle det videre... Men hvis du spør etter spillet og smiler pent, kan det være det er en butikk de er greie. Endret 30. august 2006 av baltie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå