SirKenneth89 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Tror at du plukker med meg dette spillet ja! Likte spesielt skytinga da jeg prøvde demoen, etter min mening sykt mye bedre en GTA der man er tvunget til å bruke autosiktet! Håper virkelig at Rockstar lærer noe av Saints Row når det kommer til skytinga! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Setter pris på at du gir et litt mer nyansert bilde. Hvis jeg skjønner riktig så er det bare lav framerate når det skjer mye..? Irriterte meg at det var lav framerate konstant når man kjørt/gikk rundt, men så lenge det er rettet opp så er jeg stort sett fornøyd. 6768155[/snapback] Det har bare hakket når det skjer mye, mange ting eksploderer, e.l. Går glatt når man går inn og ut av bygninger f.eks. Tearing, derimot, opplever man hele tiden når man kjører bil. 6768611[/snapback] Så utviklerene løy oss rett i trynet da de sa at dette skulle fikses i ferdige versjonen. Som vanlig. 6768672[/snapback] løy? om hva da? Numerous Questions Regarding V-Sync: V-Scourge: SR does not use v-sync, either in the demo or the full game. During development we analyzed the issue and concluded the potential framerate hit with v-sync was too severe for our particular title. To explain the pros/cons a bit more... If v-sync is enabled, the framerate of any game is limited to certain values. It must be an integer that divides evenly into the output device's refresh rate. In most cases, the TV/monitor in question is running at 60Hz. That means the game's framerate is limited to 60, 30, 20, 15, 12, 10 (and so on) frames-per-second. So if the game would normally be running at 29 FPS, turning v-sync on would force it down to 20 FPS, almost a 30% hit. Likewise, if the game is running at 35 or 40 FPS (or anything below 60.0), it would be forced down to 30 FPS with v-sync enabled. We felt this was too big of a price to pay for our particular game, and some screen shearing/tearing in rare situations was a worthwhile trade-off. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Setter pris på at du gir et litt mer nyansert bilde. Hvis jeg skjønner riktig så er det bare lav framerate når det skjer mye..? Irriterte meg at det var lav framerate konstant når man kjørt/gikk rundt, men så lenge det er rettet opp så er jeg stort sett fornøyd. 6768155[/snapback] Det har bare hakket når det skjer mye, mange ting eksploderer, e.l. Går glatt når man går inn og ut av bygninger f.eks. Tearing, derimot, opplever man hele tiden når man kjører bil. 6768611[/snapback] Merkelig at jeg ikke opplever det samme når jeg kjører bil. Jeg har kun tearing enkelte ganger i sekvensene. Skal ikke si at jeg ikke har tearing i det heletatt når jeg kjører bil, men det er så lite at jeg ikke har lagt merke til det her. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Setter pris på at du gir et litt mer nyansert bilde. Hvis jeg skjønner riktig så er det bare lav framerate når det skjer mye..? Irriterte meg at det var lav framerate konstant når man kjørt/gikk rundt, men så lenge det er rettet opp så er jeg stort sett fornøyd. 6768155[/snapback] Det har bare hakket når det skjer mye, mange ting eksploderer, e.l. Går glatt når man går inn og ut av bygninger f.eks. Tearing, derimot, opplever man hele tiden når man kjører bil. 6768611[/snapback] Merkelig at jeg ikke opplever det samme når jeg kjører bil. Jeg har kun tearing enkelte ganger i sekvensene. Skal ikke si at jeg ikke har tearing i det heletatt når jeg kjører bil, men det er så lite at jeg ikke har lagt merke til det her. 6769182[/snapback] Kan muligens ha noe med HD oppløsning og ikke. Mange 360 spill som har bedre framerate i lavere oppløsning (vanlig tv). MotoGp og Need for speed bl.a. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Kan muligens ha noe med HD oppløsning og ikke. Mange 360 spill som har bedre framerate i lavere oppløsning (vanlig tv). MotoGp og Need for speed bl.a. 6769386[/snapback] Nå skal jeg ikke svare for sikkert her. Men blir ikke alle spill rendret i samme oppløsning så blir det skalert opp/ned til det tv formatet du bruker? Endret 30. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har spilt demoen på min HDTV en del og kan ikke si at frameraten eller tearingen er så ille. Joda jeg ser tearingen, men plages ikke av den. Frameraten virker for det meste å være grei. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har spilt demoen på min HDTV en del og kan ikke si at frameraten eller tearingen er så ille. Joda jeg ser tearingen, men plages ikke av den. Frameraten virker for det meste å være grei. 6769423[/snapback] Hvis du synes demoen er grei nok så vent til du spiller full verisjonen. Da blir det som å gå på skøyter på en nypolert is. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 http://www.gamespot.com/xbox360/action/sai...opslot;action;1 Fikk 8,3. 8 og 9 på alt unntatt grafikken (som har fått 7) på grunn av dropp i frameraten når ting sprenger og det vises particle effects, også en hel haug med tearing og pop up. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 http://www.gamespot.com/xbox360/action/sai...opslot;action;1 Fikk 8,3. 8 og 9 på alt unntatt grafikken (som har fått 7) på grunn av dropp i frameraten når ting sprenger og det vises particle effects, også en hel haug med tearing og pop up. 6769489[/snapback] Så 8.3 er dårlig? FPS drops kan diskuteres. IGN skriver steady framerate 30 FPS. Jeg har heller ikke lagt merke til FPS drops i den grad at jeg kan kalle det FPS drops. Pastoren sier han merker det samme som gamespot skriver. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg har spilt demoen på min HDTV en del og kan ikke si at frameraten eller tearingen er så ille. Joda jeg ser tearingen, men plages ikke av den. Frameraten virker for det meste å være grei. 6769423[/snapback] Hvis du synes demoen er grei nok så vent til du spiller full verisjonen. Da blir det som å gå på skøyter på en nypolert is. 6769462[/snapback] Nå er jeg ikke spesielt god på skøyter så jeg bør nok holde meg unna Endret 30. august 2006 av espent Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen av dere som har prøvd online spillinga? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Noen av dere som har prøvd online spillinga? 6769581[/snapback] Har bare testet det så vidt med co-op Det var artig men det er kun 2 co-op baner. Det må vel komme flere på markedplace. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg merka ikke noe særlig framerate drop på demoen. Håper fullversjonen går bra.6766403[/snapback] Samme her; selv demoen flyter jo glattere enn noen versjon av GTA jeg har prøvd på Xbox og PS2, så det er jo uansett et skritt opp i så måte Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ah for en deilig følelse, var innom spill butikken i dag å dem solgte allerede Saints Row!! Selv om den var overpriset fikk jeg den for en grei penge. Synd jeg skal på jobben nå snart men den skal testes til de grader nå til kvelden og helgen! Å føler meg som en liten unge igjen hehe Endret 30. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ah for en deilig følelse, var innom spill butikken i dag å dem solgte allerede Saints Row!! Selv om den var overpriset fikk jeg den for en grei penge. Synd jeg skal på jobben i nå snart men den skal testes til de grader nå til kvelden og helgen! Å føler meg som en liten unge igjen hehe 6769765[/snapback] Gratulere Endret 30. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ah for en deilig følelse, var innom spill butikken i dag å dem solgte allerede Saints Row!! Selv om den var overpriset fikk jeg den for en grei penge. Synd jeg skal på jobben i nå snart men den skal testes til de grader nå til kvelden og helgen! Å føler meg som en liten unge igjen hehe 6769765[/snapback] Samme her Ble "ute til lunsj" på meg i stad, og nå er spillet i boks. Nå må bare denne arbeidsdagen ta slutt! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Det er faktisk 2 ting jeg skulle ønske spillet hadde. Væreffekter som regn og snø, og at du kan forandre kamera vinkel når man kjører bil. Greit å se alt i tredje person men når du kjører en big ass trailer så blir skjermen litt liten og veien blir nesten borte Det er jo bare småtteri, men likevel litt rart de ikke kunne tatt med flere kamera muligheter Endret 30. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Noen som vet om noen steder i bergen sentrum der Saints Row selges? Endret 30. august 2006 av SBS Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er faktisk 2 ting jeg skulle ønske spillet hadde. Væreffekter som regn og snø, og at du kan forandre kamera vinkel når man kjører bil. Greit å se alt i tredje person men når du kjører en big ass trailer så blir skjermen litt liten og veien blir jo nesten borte Det er jo bare småtteri, men likevel litt rart de ikke kunne tatt med 1 person til 3 person 6769872[/snapback] Det har både lynt og tordnet og regnet i min versjon av Saints Row. Og man kan snu og flytte på kameraet med høyre analoge spake når man kjører en bil. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 hehe faktisk utrolig at de sa ja til og selge det allrede. Så dere som har den, dere finner meg på Live med navnet BanAnus hvis dere vil ta en liten gjengkamp Det mer været, synes jeg så et bildet der det regnet?? Mener å ha sett det, skal se om jeg finner det igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå