Lakus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det sånn at man kan hvem som helst av disse hitman folka? Eller må man gå etter en om gangen, stikke innom "hitman stedet", finne en ny en og det samme igjen? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du kan bruke sniper og skyte piloten, det går heilt fint. Du trenge heller ikkje å skyte ned 50 helikopter på rad, men du må passe på å lagre. En bra taktikk er å ta siste oppdraget på hijacking aktiviteten ved flyplassen og hoppe opp på taket der ved flyplassen. Her kan du ta ut helikoptera i ro og mak. Ta med en AK og skyt på FBI-folka der nede og, så kan det hende du tar ut en av dei hitman-folka. Og når du skyter ned helikoptera med sniper så vil du og ta ut enda en av dei på lista. 9267478[/snapback] Man må ikke lagre når man tar ned helikopterne. Maskinen husker det uansett, samme som den husker antall dødsfall og hvor mye penger man tjener. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det sånn at man kan hvem som helst av disse hitman folka?Eller må man gå etter en om gangen, stikke innom "hitman stedet", finne en ny en og det samme igjen? 9267551[/snapback] Etter at du har aktivert hitman-oppdraga kan du drepe dei uten å ha dei oppe i hud'en. Du trenger ikkje å strategisk leite etter dei for å finne dei, men det er jo såklart lettare å finne dei når du har dei i hud'en sånn at dei kjem opp på kartet. Men du har en FBI-agent og en helikopterpilot på listene, så dei to vil du nok ta uten å vere klar over det. Du må berre vere sikker på at du drepe personen med riktig våpen. Man må ikke lagre når man tar ned helikopterne. Maskinen husker det uansett, samme som den husker antall dødsfall og hvor mye penger man tjener. 9267642[/snapback] Er du sikker på det? Eg meinter at eg måtte ta 20 helikopter om igjen fordi eg ikkje hadde lagra, men eg kan ta feil. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Man må ikke lagre når man tar ned helikopterne. Maskinen husker det uansett, samme som den husker antall dødsfall og hvor mye penger man tjener. 9267642[/snapback] Er du sikker på det? Eg meinter at eg måtte ta 20 helikopter om igjen fordi eg ikkje hadde lagra, men eg kan ta feil. 9267721[/snapback] Jeg hadde noen helikopter igjen så jeg stilte meg opp på taket til det gule huset med soverom med pangpang og veranda. Jeg mener sikkert at jeg ikke savet for jeg pleier ikke å gidde det etter jeg har brukt mye våpen. Maskinen husker jo dødsfall og spilletid uten at man lagrer. Jeg husker savefilen min i San Andreas hvor jeg hadde 90 timer og 10 dødsfall eller noe, men da var det ikke sånn at maskinen husket det selv om man ikke lagret selv. Endret 13. august 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 et annet lurt sted å stå er faktisk på togskinnene... bare pass på å ikke se opp i skyene etter helikoptrer hele tiden. det gjorde jeg og fikk et tog i ryggen Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 I steden for å starte en ny tråd, bumper eg denne litt, for lurer på en ting: Korleis joine online gjenger i Saint's Row? Får bare til å se på stats til gjenger, og lage en egen? Prøvd å google etter svaret, og tilogmed sett i manualen, men fant ingenting. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå